♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Hadde time hos Fame i dag. Vi var litt bekymret siden gutten vår på 2 år sto opp med feil fot i dag tidlig. Men vi tenkte, skitt au og satte kursen mot fotografen. Det fikk stå til. Må nesten le... Det første som gikk galt var at fotografen lignet på mannen som tok blodprøve av gutten vår for en liten stund siden. Skrekk og gru! Han var skummel, mørk og med masse rastafletter :o/ Og jeg som hadde lovet sønnen min å få vise fram sin nye basketball til fotograf-damen, he he! Pappaen begynte panisk å blåse opp ballonger for å avlede litt. Og det virket en liten stund. Mini løp her og der på ballongjakt og var i sprudlende humør. Mens fotografen hele tiden sa at han måtte komme nærmere kamera, noe han absolutt ikke ville. Han ville i det hele tatt ikke gjøre noe av det vi ba han om, skikkelig herlig trassig! Ville heller ikke sitte eller stå i ro nei. Hver gang jeg tenkte at "nå har vi et fint bilde, knips da fotograf!", ja da knipset selvsagt ikke fotografen. Vi prøvde også på noen familiebilder, men det var en umulig oppgave å sitte i ro og se inn i kamera alle tre på en gang. Etter 25 minutter var mini lei og vi måtte bare gi opp. Da var han så overtrøtt at han bare gråt. Fikk tilbud om omfotografering, men vet ikke helt om jeg orker tanken, ha ha! Andre med lignende erfaringer eller tips til å gjøre en eventuell neste fotografering lettere?
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Hahaha, nå måtte jeg le! Skikkelig typisk! Har ikke gjort dette selv, så vet ikke annet enn at de bør være helt uthvilte, ordentlig mette i magen, og ingen stress i familien før man drar dit - altså alt er ordnet på forhånd slik at dere bare kan kose dere og leke med han før dere drar
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Ja, ikke sant! Det verste er at opplevelsen nesten kverket ønsket om en lykkelig familie på lerret, he he. Er enig med deg i at det er viktig å være uthvilt og at magen er mett. Fravær av stress før fotografering tror jeg blir min store utfordring, he he. I hvert fall før neste gang når jeg har denne opplevelsen friskt i minne, ha ha. Det verste er at vi faktisk har stresset litt med forberedelser siste uken, dvs koordinering av frisørbesøk til hele familien og jakt på riktige antrekk. Jaja, forhåpentligvis vil minnet fra dette vekke latter i framtiden ;o)
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Samboeren til mamma er fotograf, og det vi pleier å gjøre når hun skal ta litt ordentlige bilder er at mamma gjerne prater med eldstesnupp, holder på med noe og avleder det faktum at "her tas det bilder". Så svinser samboeren rundt med kameraet og knipser og knipser til den store gullmedaljen. Da blir det mest naturlige bilder, for snuppa "glemmer" at hun blir fotografert ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå