Gå til innhold

Råd mot kvalme - det hjelper meg i alle fall :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker SEA-BAND, et akupressur armbånd som hjelper mot den værste kvalmen i alle fall.

Den reduserer kvalmen såpass om morgene så jeg klarer å få i meg frokost, og den hjelper når jeg kjører bil.

Kjøpte det på apoteket, bruker det samme på barna på lange bilturer.

Ville dele det med dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt de jeg og...men er fortsatt uggen hele dagen, men kaster ikke opp i hvertfall. Vet ikke om det er en placeboeffekt eller om det funker..men er villig til å prøve allt!!!

Har funnet ut at hvis jeg starter dagen med ett glass med iskaldt vann med isbiter i så funker kroppen mye bedre. Drikker vann med isbiter hele dagen også ...er veldig tørst for tiden..

Skrevet

Hjelper her også! Jeg bruker de hele tiden (uten om om natten), jeg har tatt de av et par ganger når vi har hatt besøk (for å ikke avsløre oss), og da har jeg kjent at etter en stund så blir kvalmen værre, og det hjelper virkelig å ta de på igjen.

Jeg er fortsatt kvalm, men det er ikke så ille som det har vært.

Jeg bestillte de her : http://www.sea-band.com/seaband.htm

9,99$ og det tok bare 3 dager før de var i postkassen.

Skrevet

Du kan kjøpe dem på helsekosten og apotekene også. Koster 240 kr der!

Skrevet

har også kjøpt sea-band, men syns ikke de har noe effekt. Er veldig usikker på om jeg treffer riktig punkt på armen...

Skrevet

Legg ringfingeren på innsiden av håndleddet, så langefingeren og pekefingeren helt inntil. Altså tre fingre på rad. Midt på armen, der pekefingeren din ligger er punktet.

Søker du på akupressur og håndledd så kommer det kanskje opp bilder.

Skrevet

NewMom-expecting, hvordan fkk du bestilt fra den siden?

Står jo at de kun sender til USA....

Skrevet

Merkelig, det la jeg ikke merke til når jeg bestillte, kanskje det er noe de har begynnt med nå?

Jeg trykte bare på "place an order", markerte for "adult" og så trykte jeg på "add to basket", så oppe til høyre på "checkout", gikk jeg videre uten å logge inn. Så skreiv jeg inn navn og adresse, da fikk jeg velge land fra en liste og valgte da så klart norge.

Skrevet

Jeg kjøpte armbåndene på apoteket, og betalte ikke noe mer enn 103kr for dem....det var tilbud riktignok. Men førpris var ikke på noe mer enn 129 eller noe sånt.

Skrevet

Jeg har funnet ut at Syrlige Drops fra Brynhild hjelper. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...