Gjest Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har en fantastisk mann som tar sin del av husarbeid og ungene uten at jeg må spørre eller mase og som behandler meg som en prinsesse. Jeg har 3 skjønne og nydelig små gutter som gir meg masse gleder og utfordringer. Jeg har fått unna 5 år med utdanning uten de aller største problemene (litt styrk og vimsing da og avbrudd her og der). Jeg har fått meg jobb. Vi kommer til å få god økonomi (jippi! Første gang i mitt liv :-)) Både barn, mann, meg selv og resten av familien er stort sett friske og ved god helse. Og denne helgen har jeg helt for meg selv til å slappe av! ;-) Flere som er heldige?
*SamSung* Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Nei desverre:/ Men jeg unner deg all gleden ved å være heldig! Heldig kan nemlig være = Lykkelig! Og ingenting er bedre enn å være lykkelig! KOS DEG maaaaasse i frihelgen din:)
Musemor med tre søte små Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Ja. Har en fantastisk mann, en nydelig liten gutt, er akkurat ferdig med utdanning og har er jobb jeg trives i... Er ikke så fornøyd med der vi bor, men er i en flytte prosess, så det gjør ikke noe
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Ja jeg er veldig heldig,og veldig klar over det:) Har en fantastisk mann,som gjør alt han kan for at familien hans skal ha det best mulig på alle mulige måter. Fantastisk mann og pappa til våre 2 herlige jenter. Jeg har vært så priviligert å kunne bære frem to nydelige,friske jenter. De betyr alt for oss,gullene våre. Vi har grei økonomi,noe som har gitt meg muligheten til å gå hjemme med jentene i noen år. Vi har hus,med stor hage. Flott familie og svigerfamilie som stilller opp og er der for oss. Så ja jeg er heldig,og ikke minst veldig lykkelig:) Koslig inlegg foresten:)
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Var det som var tanken :-) Å lage et koselig innlegg altså. Ja, jeg skal kose meg i helgen!
Monajenten Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Ja du er skikkelig heldig:-) Nyt det, og ta vare på de som betyr mest for deg. Ha en fin helg, klem fra meg.
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 God klem tilbake! Du er nå heldig du også vel?To nydelige barn, en god kjæreste og kjekke foreldre etter detjeg har skjønt? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå