ippemo får augustbaby Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Jeg er defintivt gått fra liten pupp til puppest! Hehe Fascinerende hvordan slarkete post-ammepupper kan utvikle seg til å bli silikonbryst, takket være noen hormoner i kroppen. Mannen er ganske fornøyd, hihi;-)
passilurken Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 hi hi hi, dette var et morsomt innlegg:):) tror ikke du hadde vært like glad dersom du hadde hatt mitt utgangspunkt... e-cup da jeg ble gravid, dobbel f nå i 10 uke... skrekk og gru, hvordan skal dette gå??? så alle dere med små pupper... dere aner ikke hvor heldige dere er!!!
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 påvei :) Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Eh ja.. jeg er 90 DD / E før svangerskap og merker allerede at pattesystemet er på vei ut av mine KING size bh'er. Husker etter fødsel sist!! SMERTE!! Jeg amma ikke lenge for å si det sånn, holdt på å dø i 100 FFFF med melk i brøa...:/
ippemo får augustbaby Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2008 Hehe, jeg er ganske "liten" på alle måter, så puppene står normalt sett til resten av meg. Nå derimot ser jeg ut som jeg tok litt av hos kirurgen, men men. Det jeg er mest fornnøyd med er at de er faste og stramme nå, 7 uker inn i graviditeten. Får være fornøyd så lenge det varer, etter ammetiden er faste pupper et fjernt minne:P Jeg var en B/C, nå er jeg C/D.
småsmurf Skrevet 20. juli 2008 #5 Skrevet 20. juli 2008 Har også blitt noe større=) Til glede for meg og mannen! Har ikke økt noe voldsomt, men de bh`ene som var passelige før, er for små nå.. Har alltid pleid å bruke innlegg jeg, det er ikke nødvendig nå og der er ikke plass til dem heller. Til og med veninner har bemerket at det har blitt mer, så det syns ihvertfall.=)
ippemo får augustbaby Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2008 Hehe, det er på puppene man merker det først:P Jeg tror jeg må gå og kjøpe meg noen litt romsligere bh'er, det er ikke så pent når man får en bulk ut av bh'en:/
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 20. juli 2008 #7 Skrevet 20. juli 2008 Dette har min samboer bemerket også! Jeg er vel ganske normalt utstyrt fra før. Her en kveld sa han til meg: "du må ha fått større pupper! Nå er det jo en skikkelig håndfull!" Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå