Gjest Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Har sagt ja til å bake med en kake til et bryllup, men HVORDAN kake skal jeg lage.Hintet jeg fikk var at brudgomme er glad i sjokolade.... noen tips....
Tommage♀♂ Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Lag Black Magi fra detsoteliv.no, den kan du lage en dag og to i forveien om du vil. Dekk den med smeltet sjokolade med en skvett fløte i, da får den glatt overflate, og pynt med jordbær og hjerter av et eller annet slag=) Skal du bake den til i dag er du litt sent ute, for denne skal stå kaldt noen timer
minst Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Mange forslag her, og noen "how to" http://www.festkaker.no/
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 takk for tips jenter. skal sjekke dem ut:) ( er ikk etil i dag nei ( da tror jeg panikken hadde tatt over hvis jeg ikke hadde den klar nå er til neste lørdag)
*Anonymus Maximalus* Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 oreokake:D Søk etter oppskrift inne på www.detsoteliv.no den blir best om den får stå et døgn:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå