Trollmora Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Sånn kan det gå når man er på ferie og bare skarve 45 mil unna en nevø som skal gifte seg! Bryllupet skulle være bare for foreldre og søsken, en enkel sermoni hos sorenskriveren og middag etterpå. Trollfar og jeg liker jo å kjøre bil, så det var helt naturlig for oss å stikke avgårde for å overraske det unge brudeparet. Og overrasket ble de! Brudgommen skjønte ikke helt hvorfor vi var der, for egentlig hadde den andre onkelen som er på ferie bar 7-8 mil unna sagt at han kanskje skulle stikke bort for å se de bli smidd i hymens lenker. (han holdt faktisk på å komme forsent....) Vi stod opp kl. 6 og kjørte i vei. Fergene vi tok var uten ventetid og familien fikk hakeslepp av å se oss der ) Brudeparet var nydelig med en enda mindre nevø og stolt lillebror som ringbærer. Vi var hjemme1/2 ellve i gåt kveld og var fornøyd med å ha overrasket gjengen ) Siden vi ikke hadde med ungene så ble det også en tur på våre premisser og det var en fiiiin bonus!
phantomet Skrevet 20. juli 2008 #2 Skrevet 20. juli 2008 Jeg vet ikke om jeg hadde vært like ivrig som deg og Trollfar når det gjelder å legge bak seg 90 mil for en halvtimes beundring av et brudepar... Men jeg skjønner godt at brudeparet synes det var stas, og at det var en flott gest er jeg ikke i tvil om at det var. Det er jo deilig å tilbringe litt tid bare voksne, man får rikelig med tid til å prate og være sammen når man sitter i bil så lenge...
dritgrei hei hei! Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 så utrolig kosleig, og når man er bare to voksne så kan man jo gjøre det der og 90 mil blir 90 mil med kos og morro, det hørtes både herlig og artig ut! hurra for spontane saker og ting!
Maud Skrevet 20. juli 2008 #4 Skrevet 20. juli 2008 90 mil er jo ganske langt da, men 90 mil alene med mannen høres faktisk ikke så verst ut akkurat nå. Dessuten er jo du fra den kanten av landet der noen timers tur bare er en liten utflukt. Jeg kan skjønne at det var en hyggeloig overraskelse for nevøen og de andre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå