Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har alltid hatt stablie sykluser, og har blitt gravid uten problemer. Nå planlegger jeg og samboeren min å få barn, og vi har prøvd i ca. 3 mnd, uten hell. Siste menstruasjonen fikk jeg to dager forsinket og blødningen varte bare i kun 2 dager. Dette er høyst unormalt, pleier å blø rikelig i 5-7 dager.Jeg tok en graviditestest (Quick Respons), men den var negativ. I dag, ca 14 dager etter siste mensen, har jeg begynt å blø igjen! Hva kan dette tyde på? Hjelp!!!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har det nokså likt deg, hvis det kan være til trøst. Skal oppsøke lege på mandag, men er veldig glad hvis noen med erfaringer fra dette svarer - det blir ei lang helg!
Gjest Tale30 Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Dette høres ut som meg.. uten at jeg på noen som helst måte kan si at vi er i samme båt Jeg fikk for noen mnd tilbake en menstruasjon som var mildere enn den jeg vanligvis har, men den varte normal lengde. Gangen etter begynte jeg og blø midt i syklusen, og var sikker på at noe var galt. Jeg gikk til lege med spørsmål om det kunne være en infeksjon. De tok graviditetstest på meg, som var negativ, men kunne heller ikke finne noen infeksjon. Jeg dro tilbake til jobb, og de ringte meg tilbake med beskjed om at graviditetstesten hadde blitt positiv etter å ha lagt en stund. det var rett og slett så tidlig at de ikke hadde fått frem resultatet med en gang. Det jeg hadde var altså en festeblødning, men det var veldig lite blod, og det varte ikke mer enn en dag. Jeg er i dag i 4. mnd. Håper det kan være noe slikt med deg da siden du prøver, men jeg har ikke noe belegg for å tro det ene eller det andre.. bare sa hva jeg hadde opplevd selv..
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Tusen takk for at dere svarte - og takk til deg, Tale30, for ord som virker oppmuntrende; kanskje det ikke er kreft eller tidlig overgangsalder, men noe langt hyggeligere (tror ikke jeg er gravid, men det hadde vært veldig stas om jeg var det!)? Gratulerer med graviditeten og lykke til med de siste månendene! Jeg skal også oppsøke lege på mandag, slik som du, anonym, så får vi se.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Har opplevd det samme som deg, men det skjedde bare en gang. Ettr det har syklusen vært som normal.
Gjest Tale30 Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Hehe.. denne tanken om kreft kommer også alltid til meg som nummer en av mulige årsaker.. ikke at man skal ta lett på ting da men.. Jeg hadde jo også sneiet innom tanken på dette når jeg gikk til legen.. selv om jeg satset på en infeksjon.. Legen min sa at det er veldig mye annet som fører til uregelmessige blødninger enn kreft. Hun var ikke bekymret på en flekk selv om vi ikke fant årsaken der og da på legekontoret. Så vidt jeg vet er syklusen veldig lettpåvirkelig for bekymringer og stress osv. Men det er jo fint å gå til legen for å bli beroliget, eventuelt finne ut hva som er galt.. Jeg håper på at du opplever det samme som meg i alle fall Hvis ikke ønsker jeg at du snart skal få uttelling for prøvingen .. PS: Prøving i seg selv kan gjerne være nok til å skiple syklus..
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Høres ut som du kan ha cyster på eggstokkene. Da opplever man ofte det du gjør...Er helt ufarlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå