jente Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Ja, det har jeg kjøpt hos Fru Lyng, den er så smart og den vet jeg at vi kommer til å bruke mye,, Den finnes i mange forskjellige farger,,
Oliver`s Mamma Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har en helt ny tilsalgs, forsatt innpakket i plast..den er fra babykos...
jente Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Like ved Grensen har du en avdeling, på Steen & Strøm, og på Sandvika storstener og Strømmenstorsenter.. Det er de avdelingene jeg vet om.. Men, nå skal Fru Lyng gå over til Barnashus, og da er det ennå flere butikker,, De har en på Alnabru, og Sandvikastorsenter.
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 ja sånn pose hadde jeg til jenta mi ..kjøpte den på obs faktisk..kjempegod..men d er nå 4.5 år siden..å den ble så mye brukt at den ble ødelagt..:(har kjempelyst på ny..kanskje de har på babyhus og? d er jo sååå praktisk å ha sånn..spes når d beg å bli kaldere å surt i været..
trollmor85 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2008 hvilken farge er den og hvor mye skal du ha for den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå