Gå til innhold

Så utrolig skuffa nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde virkelig at det hadde klaffet denne pp. Vi har hatt masse sex rundt eggløsning. Jeg har hatt stikninger i en uke nå, kvalm hver eneste dag og utrolig ømme og hovne pupper. Har aldri hatt sånne symptomer i de andre pp, så skuffelsen var enorm da jeg våkna med spotting i dagtidlig. Ikm er på mandag..

Hadde håpet å kunne overraske sambo med en positiv test den 31. juli da vi har vært sammen i 3 år, men det ser dårlig ut det nå. Er i 7 pp, og jeg har visst pco. Har ingen andre symptomer på det annet et syster på eggstokkene og litt uregelmessig mens + noen kg for mye. Hormonprøver og alt er fine.. Jeg har 3 single venninner som har blitt gravide på prevansjon. 2 på p-piller og 1 på p-stav, så føler dette er utrolig urettferdig. Jeg vil så gjerne få det til! Uff, er så ufatterlig lei meg nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Uff skjønner deg så godt :o( Kjempe sårt tema dette her ....

Folk blir gravide hele tiden, men som akumpunktur damen min sa til meg: Du kan ikke gå rundt å bruke energi på noe du ikke kan gjøre noe med!!

Og det er jo sant.. Og det alle sier med å ta tiden til hjelp og slappe av.. Jaaah det er jo kjempe lett.. Nei jeg vet ikke hva man skal gjøre jeg.. Føler jeg bruker mye tid på å stange hode i veggen,...

Klem fra meg

Skrevet

Føler med deg...

Alle mine nærmeste venninner er gravide eller har barn.. Hun ene venter til og med tvillinger!

Og jeg blir ikke gravid.....

Skrevet

Tusen takk for støttende ord. Dette er utrolig tøft. Jeg har gått sykemeldt siden slutten av mai pga depresjoner, jeg falt rett i kjelleren etter en gynekolog time da jeg fikk vite at jeg hadde pcos. Blir så skuffa hver gang mensen dukker opp! Dette sliter på sambo også stakkars. Man bruker så mye tid og energi på å tenke på dette her.

Det er så urettferdig at noen må slite så mye for å få det til, mens andre trenger bare å se på en mann så er dem gravide - satt på spissen.

Jeg har tilogmed bestilt meg et par morsomme pregnancy t-shirts fra cafepress.com, men de får vel bare ligge en stund til i skapet de da.

Er så utrolig lei av å vente! Føler ikke at jeg gjør annet.. jeg VENTER på eggløsning, og VENTER på ikm. sukk...

Skrevet

Takk:)

Verden er utrolig urettferdig ja!

huff!

:(

Skrevet

Huff, må si jeg føler med deg, selv om jeg ikke har prøvd noe spes. lenge. Jeg frykter jo at jeg skal måtte gå leeeeenge og det vet jeg ikke om jeg takler heller. Håper du klarer å gå på med friskt mot igjen snart!

Klem

Skrevet

Tusen takk:) Jeg håper du slipper å vente så lenge og at det klaffer for deg snart! for oss alle sammen kan jeg jo si!:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...