To gutter + spire Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Der avliver ekspertene myter om morsmelk . (et lite utdrag fra artikkelen) Man kan spise både jordbær og reker - bare ikke enorme mengder . Saken er at kvinners brystmelk er ganske lik, uavhengig av kosthold. Men hvis man spiser veldig mye av en ting , kan det gå utover melken . (Elisabet Helsing. Jobbet med amming hele sitt yrkesliv. startet ammehjelpen) Som regel er det ikke maten moren har spist som er årsaken til babyens magesmerter .Ammende trenger heller ikke bekymre seg for at maten de spiser kan fremprovosere allerig hos barnet.. Det skal mye til ! (Gro Nylander) Det er mye nyttig informasjon i denne artikkelen , det står også om amming og alkohol . ( Noe som mange lurer på etterhvert som festhumøret stiger ) Både Elisabet helsing og Gro Nylander er aktuelle med nye bøker om amming . "Amming - til deg som vil amme" "Amme - ABC"
Lille Luna Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Jeg tror den samme artikkelen er i Foreldre og Barn bladet som er ute nå og.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Da må jeg få tak i det bladet:-)
Piamin Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Jeg leste med stor entusiasme! Vi nye mødre blir litt overhysteriske, greit at noen eksperter kan roe oss litt ned
snart en av hver;) Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Takk takk. godt noen følger med-jeg henger litt etter for tiden merker jeg...hehe
Trulte76 Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 hm. Litt uenig der. Jeg måtte kutte ut melkeprodukt jeg da jeg ammet ho eldste fordi hun fikk skikkelig magesmerter og skrek hele tiden når hun var våken. Og det viste seg hun hadde melkeallergi. Ble som en ny unge da jeg kuttet ut melk og de sterkeste melkeproduktene i kostholdet. Så vil tørre å påstå at ting vi spiser går over i morsmelka. Iallfall gjør melkeprodukter det. Visst jeg nå ikke misfortod helt det du ga utdrag fra da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå