Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 på det fantastiske landstedet deres Karomamma!!! Makan til lekkert hus og sted skal man lete lenge etter!! Vi storkoste oss, både store og små. Vi har ledd på oss mange ekstra år, og kost oss glugg i hjel:-) Kjempekoselig å daffe rundt i raggis og slække`n med flotte mennesker og skjønne småttiser:-) Makan til hyggelige dager skal man lete lenge etter:-) Vi fisket krabber, helst to av gangen! Vi lekte (hahaha, slitsomt for den eldre garde;-), vi plukket blåbær i skogen, vi kjørte båt, vi var i dyreparken, vi spilte spill og terninger, vi leste, vi sov, vi drakk og vi spiste masse deilig mat, vi lo sinnsykt mye, vi meglet når det var en leke for lite, vi hadde rett og slett en herlig ferie på et herlig sted sammen med herlige mennesker:-) Og kjempekoselig å bli ennå bedre kjent med mennene i livene deres jenter!! Det er ingen tvil om at vi er selektive og kvalitetsbevisste og endte opp med førstepremien alle tre:-)
♥Snulder Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Tusen takk fra oss også!!! Jeg kan ikke annet gjøre enn å signere hele Klattens innlegg! Fantastisk fine dager på supert sted med ett knippe flotte mennesker! Dette var dager hvor man kunne være den man var! Ikke noe pes om å gjøre-alle-tingene-i-kor-ellers-blir-noen-sure:=):=) Arbeidsfordelingen var perfekt! En eller annen hadde alltid oversikt over ungene mens de andre slappet av eller plukket opp etter tornado-raidene til de søte små:=D Undertegnede har de to siste dagene ligget utslått med årets superforkjølelse...antageligvis pga manglende ull-leggings... og raggsokker! Neste gang vi skal på tur... for jeg håper virkelig vi kan gjenta suksessen!!!....så stiller jeg i matchende turpåkledning som Klatten;=) Takk kjære venner! Dere er flotte! Og ja... vi har knakende kjekke mannebein alle sammen!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Så dumt med forkjølelse da!!! Var nok de sene nettene uten raggiser som var årsaken ja:-) Eller for mye frisk luft og sjøsprøyt kanskje! For alt det andre sprøytet var jo som rene energiinjeksjonen...........fniiiis:-) God bedring til deg!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Ååååååååååå nå ble jeg rent misunnlig her jeg sitter:o) Kan det bli dårlig med hyggelige mennesker da??? -Er godt at dere har endt opp med førstepremie i mannelotteriet. Selv hadde jeg også fritt valg på øverste hylle, så da valgte jeg toppgevinsten:-D Høres ut som om ferien har vært topp. Vi burde selvsagt vært å hilst på Kongen av de 7 hav, men med den skrotten min tror jeg en runde i en så stor park ikke hadde gjort underverker........ Men neste år da løper jeg rundt som en fole.......tror du ikke???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 Så klart du løper rundt som en fole neste år!! Lenge før neste år også! Det skal jeg krysse fingrene for:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå