Gå til innhold

For en natt....=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sovet så sinnsykt dårlig. Lå lenge og stirret i taket. Våknet hele tiden, drømte mye fælt.

Våkna til slutt med en klump i halsen og sto opp.

Sjekket mailen min. Hadde fått mail fra SO i 6-tiden i morgest og tenkte kanskje at alt var en feil og at nå var alt på plass.

Men nei, "mangler nødvending ettersendig" sto det fortsatt...=(

Tenk om det ikke ordner seg? Tenk om papierene mine er rota vekk og at jeg ikke får levert dem inn på nytt? Hva skal jeg ta meg til da? Har sagt opp jobb og alt... for jeg skulle jo studere.

Lurer på hva svarte som skjedde med papirene mine. Ble de rota vekk i posten, eller har de rota dem vekk på lærestedet?

Dumme dumme dumme meg. Faen, jeg skulle ha ringt og sjekket at de var kommet frem. Pokker ta=(

*deprimert i dag*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av og ring de så snart de åpner mandag.

Det kan skje den beste og jeg må innrømme at jeg også glemte å sende rekomandert. :(

Ring de på mandag. Og slapp av i mellomtida!

Skrevet

Takk skal du ha. Jeg må bare få tankene vekk, for jeg er helt på gråten=( *tåreperse*

Hvordan gikk det med deg? Kom du inn på studiet du ønsket?

Skrevet

Nei, jeg kom ikke inn. Dumma meg som trode jeg hadde en sjanse. Men til mitt forsvar er poengkravene de 7. høyeste i landet da. Så ganske vanskelig å komme inn. Er nummer 7 på venteliste til deltidsversjonen av studiet.

Skrevet

Og forresten så gråt jeg litt i går jeg også. :(

Skrevet

Uff=( Det var jo ikke noe gøy. Men kanskje du kommer inn likevel, nr 7. på ventelisten er jo ikke så verst! *krysser fingrene for deg*

Hehe, tenkte meg at det var noen flere enn meg som gren i går, pokker til skuff når man ikke kommer der man vil :/

Skrevet

Nei, men nr 7 er ganske langt nede når det kun er 20 plasser da, he he:) Heldigvis har jeg en backupplan;) Men det var allikevel ikke det jeg aller helst ville.

Skrevet

Oh... jeg forstår;-)

Backupplaner er fine ting. Jeg strøk i 2MX i vår og tydde til min backupplan., Men i verste fall så får jeg vel ett år å ta den på nytt igjen, så får jeg heller komme inn på a-planen neste år, hvis SO/UiB skal være vanskelige nå.

Skrevet

Ja, det er jo også en plan. Jeg kan jo også ta opp fag for å bli bedre, men kan man evt ta opp gym? He he, det har jeg nemlig dårlig karakter i.

Og uansett er det jo 9-10 år siden vgs så er ikke så lysten på det.

Skrevet

Eller tysk, ha ha. Oi, eller religion, det hadde jo vært bra siden jeg har tatt relg.v.skap etterpå:)

Skrevet

Hihi:P Det føles som et nederlag å ta vgs fag på nytt. Men i så måte, må man visstnok gjøre det før jul, for reform '94 utgår i år.

Pokker, jeg vil ikke ta vgs fag igjen. Jeg har generell studiekompetanse og orker ikke stresse med 2mx. Og jeg har to barn og huslån, og vil bare komme meg ut i de ekte studiene sånn at jeg blir ferdig fortest mulig. Jeg blir jo ikke yngre, akkurat:/

Håper jeg møter velvilje når jeg ringer på mandag. Jeg har bekreftede kopier liggende her, og kan stille på timen med dem hvis de ikke finner de jeg sendte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...