meg & to små vampyrer Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Nei. ikke kommet noe oppdatering.
Musemor med tre søte små Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Det var hun desverre ikke ;-(
Ronja&Odin Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 var hun ikke??=( var det derfor hun ikke svarte igår???
Musemor med tre søte små Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Her er svaret fra Blekksprut: Heisann alle sammen-.. Forventet og måtte lete til side 10 eller noe bakover her for og finne innlegget.. Ble nesten rørt jeg nå altså..,, når jeg ser hvor mange som undrer på svaret.. Jeg tisset på testen.., etter en liten stund sto det så fint "ikke gravid".. Skulle så ned og skrive svaret til dere.. Men da hadde mannen startet med defragmentering på dataen.., Så jeg fikk ikke svart før jeg måtte reise ut av huset.. =( Når jeg kom hjem så skal jeg ærlig innræmme at jeg kunne svart.., men jeg var så sliten at jeg la meg faktisk 21.30 i går kveld og våknet sånn ca Nu... Så jeg beklager til dere alle at jeg ikke har svart før.. Håper dere kan tilgi meg.. =)))) Men testen viste altså ikke gravid, så da sitter jeg igjen her og venter på den berømte tanterød.. =(
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Å, så dumt. Da får du holde ut med negative tester og vente på TR sammen med meg da, Blekkis. Jeg er i samme båt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå