Gå til innhold

Gravid på sydentur? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

neida... jeg BLEI IKKE gravid PÅ sydentur ;P

men... vi har lyst på en lille ferie, til høsten, når snuppa bikker året...men da er jeg 5,5 mnd på vei, å sikkert svær som et fjell hehe... vet ikke hvor digg d erå velte seg rundt i 20-30 grader da...kanskje jeg priser drittværet her på vestlandet opp i skyene, med hetetokter, å min. 20 kg xtra på kroppen, tungt å dra på, gitt ;O)... (jeg legge på meg MYE når jeg er gravid...,o)) å så snuppa, da..SUPERturbo, regner med d IKKE blir "bedre"når hun begynner å gå hehe... meeeen så frister d litt med en tur da, se litt andre ting, koble ut litt... hvis d blir så vel, da ;O)

Kanskje d ikke blir rare ferien med kjempemage, turbosnelle å "stakkars" sambo på slep???

Noen med gode/dårlige reiseerfaringer å dele?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! I fjor sommer reiste jeg to uker til både Bulgaria og Tyrkia i juli- Da var jeg 5 mnd på vei- Det var 35-40 grader. Det gikk helt fint, Lå mye staranden og solte meg og leste bok. Vi hadde en tur i to dager der vi var på omvisning i Istanbul med 43 gr. Det var hardt. Mye gåing gjorde at bena hovnet mye opp. Vil anbefale en rolig ferie med mye avslapning. Husk å drikk masse vann og ikke ligg for lenge i strekk (mange timer) i sola med magen (det kan gi overoppheting av fosteret). God tur!

Skrevet

åå! 43 grader -da hadde jeg dauda, uten å være gravid ! ;o) fikk tips om kroatia på skravle her,der sku visst klimaet være toppers !=) så får se an hva vi finner på =) d er vel uansett ikke suuupervarmt i okt/nov, noen plass ;o) ligge lenge i sola makter iokke jeg uansett.. ;o) dårlig med tålmod her i gården;P

men takk for svar da =) d hjalp=)

Skrevet

Jeg skal 2 uker til tyrkia i slutten av juli.. Og da kan det lett bli over 40 grader der nede.. Er da 14-15 uker. Skal ikke sole meg, bare bade og slappe av under en parasoll.. Kroppen min tåler ikke sol etter jeg ble gravid. Blir bare solbrent.. Og jeg som ikke trengte solfaktor i syden før...

Skrevet

deili da =) hørt flere somsir d om sola, at de blir superbrent mens de går gravid... rart! =) men sånn er d visst, for mange.. jeg har ikke sola meg noen av gangene, så jeg veit ikke ;o) tyrkia blir too ho tfor oss !! må tenke på lilleprinsessa å... hun har d varmt nok her i 23 grader lissom... =) men dere får sikkert en suuper tur :-D så deilig da, med strand å parasoll =) palmesus ;P åå gleda me til ungablir større !!! =)

Skrevet

Det de går helt kjempebra - sikker på at dere kommer til å kose dere masse.

Var selv i Tyrkia 6,5 mnd på vei og det gikk helt utmerket.

I 02 reiste vi til Kypros da lille jenta var 2 uker gammel. Var der nede i fjorten dager med en nyfødt og tre barn utenom og kosa oss en hel masse. Det beste vi noen gang har gjort. De andre barna fikk skikkelig god tid til og bli kjent med lillejenta. Og vi hadde masse av tid til bare å slappe av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...