Arb.ledig husmor Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Eg var på kino med forloveren min og 2 venninner av henne (kjenne begge to da). Og etterpå gikk vi på kinaen og åt mat, og så møtte vi forloveren til sambo og resten av hans utd.lag(dvs 2 kompiser) på en pub ). Var ikke all verdens, men jeg koste meg. Ingen av mine venner kunne, derfor ble det slik...
line_n & sara Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 hørtes jo koselig ut! må innrømme at disse "standard" utdrikningslagene, som nådde sitt høydepunkt på nittitallet, med utkledning og utdritning av bruden, er litt vell tynnslitt nå for tiden! det er jo mye bedre å hygge seg litt med forloverne!
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Høres ikke så verst ut da:) det viktigste er at du koste deg:) Jeg har heller ikke hatt utd.lag i det hele tatt. men det er jeg helt fornøyd med.
JegOgGullet Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Jeg er forlover og skal arrangere utdrikningslag neste helg. Har laget et skikkelig opplegg for hele dagen med klatring, øksekast, taubane osv. men nå har 5 stk trukket seg! Ser ut som at vi bare blir 4 stk med bruden... Blir så trist på hennes vegne, hun fortjener skikkelig oppmerksomhet. Ikke nok med det! Bruden ringte meg i går og sa hun var blitt gravid (ikke planlagt). Nå er jeg nervøs for at hun ikke kan være med på klatringen og taubanen... hmm.. Er hemmelig at hun er gravid så må servere alkoholfritt. hjelpes, alt går jo skeis her!
Arb.ledig husmor Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 Blir kanskje en fest til høsten da med venner og slikt, får se...
3 blå Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Oioioi, JegogGullet. Jeg arrangerte utdrikningslag for bruden min for noen helger siden, og jeg vet hvor mye arbeid som ligger bak en slik dag. Kan tenke meg du er litt småvarm i toppen nå ja... Men det ordner seg garantert!
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Det hørtes jo kjempehyggelig ut HI! Mitt utdrikningslag ble fullstendig ødelagt, for mannens forlover svikta fullstendig, og vi har faktisk ikke pratet med ham siden han dro fra bryllupsfesten for snart 3 år siden! (selv ikke i begravelsen til en av hans beste venner dukket han opp, skuffa ja) Så min forlover tok med bpde meg og mannen og noen få utvalgte venner en liten tur på byen, enkelt og greit. Vi hygget oss veldig! (nå hadde jeg mannlig forlover også da, så det ble jo litt vanskelig for ham å arrangere noe "chikflick" uanstt:p)
petite fleur Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Hvis jeg skulle giftet meg og vennene mine hadde arrangert det "typiske" utdrikningslag hvor jeg måtte gått utkledd og solgt kyss/ boller bakt som formen av en penis/ stått på torget og sunget grand prix-låter, hadde jeg blitt helt fra meg av skuffelse (samt veldig sjokkert fordi vennene mine ikke tydeligvis ikke kjente meg at all), så jeg synes utdrikningslaget ditt hørtes helt supert ut! :-)
Tommage♀♂ Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Hørtes koselig ut det=) Må bare spørre, er du fra Karmøy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå