umpa lumpa Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 er blitt så plaget med å være svimmel og uvel de siste dagene. Noen flere som har det sånn?? Hva skyldes det. Vet BT er fint, sjekket det denne uken.
jurgita&runa&trym Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har samme problem,men mitt startet for 2 uker siden snakka med jordmor og hun viste ikke ka det skyldes av...alle prøvan er fin,så kroppen mangler ikke noe...sånn er det bare, sa hun...
umpa lumpa Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2008 sjekket jernlageret i 1.trimester og da var det fint. Har tatt en tab hemjern daglig siden da for vedlikehold så skulle tro det var fint. Men kanskje greit å få en ny måling som du sier. Ellers litt plaget med halsbrann så mulig det har sammenheng med det??
jente Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Ja, ta en ny måling, 1. trimester er jo en stund siden,, Jeg har daglig tatt en del vitaminer, gjennom hele svangerskapet og det tror jeg har hjulpet meg en del,, Men, tro kan jo også flytte fjell som dem sier,, Ser at du tar tabletter i hemojern, men det finnes jo også i flyttende form, og det mener en venninne av meg at kroppen tar det som er flyttende mer til seg en tabletter.. Men, jeg har ikke tatt jern i dette svangerskapet så det vet jeg egentlig ikke forskjellen på.. Men, få tatt en ny måling av jernet ditt, ikke gøy å gå å være svimmel.. God bedring og ha en fin dag:)
umpa lumpa Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2008 takk for hjelpen :-) ha en fin dag dere også!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Har haft det samma själv sedan v.35. Har termin på tisdag. Alla pröver var fina, inga problem. Bara en av tingene med att vara gravid. Kommer plötslig och jag måste bara lägga mig ner ellers känns det som om jag tuppar av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå