jente Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Jeg føler at jeg kan lukte "ting" fra mils avstand.. Har fått en nese som lukter alt under dette svangerskapet.. Det hadde jeg ikke under de to andre svangerskapene, så jeg må le,,, Både mann og barn ler av meg, jeg lukter før dem har enset det, og sier at nå lukter det.... Også etter 5 minutter lukter dem det... he he,,
beibis Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Jo da, skikkelig hundenese her også. Ikke alltid like heldig når man jobber på sykehjem...
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Hehe, her og.. klarer ikke å la være å lukte heller hvis det er en dårlig lukt:P Er ikke vondt ment, men nesen er bare ultrasensitiv:P
jente Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2008 Det er litt rart at vi får så bra luktesans:)
Santi og gjengen Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Huff, ja den er blitt bedre på godt og vondt. Elsker lukter i trevare og byggbutikker og andre ting, blir kvalm av lukten av middagsmat uansett om det er godt eller ikke. Slitsomt, for da får jeg ikke lyst til verken å spise eller lage maten...
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 oh yes..samb ler av meg for jeg kjenner alt.. men nå har jeg god lukte sans fa før og da;) men middags lukt med løk i er jeg litt ømfintlig for..sterke lukter..som feks stekte pølser æsj..
Maiblomst Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Lukter også ganske mye rart.. Særlig parfyme er fæle greier.. Gubben pleide å ta på seg deodorant før han la seg tidligere, han ble kjeppjaga ut av senga kan du si ;-) "Hvis du har tenkt å lukte sånn KAN du faktisk ikke sove her!!" ..Nå har han heldigvis slutta med det :-)..
Therese~endeleg~mamma~ Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 jepp! jeg har akkuratt begynt å kjenne alt bedre! også ender det med kvalme alt for mange ganger.. men lukter gode ting også da:) som goood MAT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå