august o8 Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Hei! Jeg leste et av innleggene dine litt lenger nedi her, der du pratet med ei som var godt i gang med fødselen, og jeg ble så oppmerksom på historien din, den er jo helt lik min! Siden du har verdens beste julegave som navn regner jeg med du fant ut du var gravid på julaften.Det gjorde jeg også. Har termin 31. august, men forrige gang kom tulla mi en mnd for tidlig. Jeg har også begynt å forberede meg på at det kan skje igjen. Sover uendelig dårlig om natta og føler meg ekstremt klar! Kan jeg spør om det var noen grunn til at du fødte for tidlig sist gang. Selv har jeg fått påvist GBS, og fått beskjed om at det er større sjans for at denne også kommer litt før! Åh; jeg er så spent!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå