Gitte.venter barn nr.2 Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Odin kom til verden ved planlagt ks på Voss sykehus 15 juli, 5 dager før termin. Han var født kl 0910 og var 3230 gram og 48 cm lang. Han er veldig lik sin bror, det var det første jeg sa når jeg så han. Kom hjem fra sykehuset i går og nå skal vi bare kose oss alle fire. Takker for meg her inne på barnimagen. Klem
sommerbaby i magen nr 2:) Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Gratulerer så masse. Kos dere:)
trebarnsmamma84 Skrevet 19. juli 2008 #10 Skrevet 19. juli 2008 Hei. Gratulerer så masse med gutten:) kva jordmor som var med på keisersnittet??Eg fødte på Voss 23 juni,,,var veldig fornøgd med der...fekk mitt 3 barn der=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå