jente Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Vi skal ta oss en til byen, tenkte meg en tur innom Fru Lyng. Jeg er i handle humør i dag, er vel det hele tiden egentlig. Så blir det vel en tur innom en leketøysbutikk, det synes ungene alltid er gøy,, Og før man vet ordet av det, er kvelden her, og da blir det god mat og sitting foran TV. Ha en fin helg alle sammen:)
Vannmelonen Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Jeg skal på fiskebrygga og kjøpe ræger og krabbeklør!! Har 13 dager igjen og har som mål og få spist mest mulig skalldyr mens jeg har mulighet
2 søte små gutter Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Jeg skal lage ostekake som vi skal kose oss med i kveld
jente Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2008 13 dager igjen er ikke mye,,, Jeg har 39 dager igjen og stor nedtelling.. Ha en fin dag...
jurgita&runa&trym Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Skal på Ullevål og besøke venninne og hennes lille gutten gleder meg masse!!!
jente Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2008 Det er lenge siden jeg har laget, hørtes godt ut... Men, når jeg er i byen skal jeg kjøpe meg boller, hos Glasmagasinet selger dem pose med 8 bryte boller... Dem er så gode at du ikke merker at du spiser dem.. Så det tror jeg blir min kos i kveld.
Vannmelonen Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Den siste måneden har gått som ei kule! Dagene bare forsvinner.. Heldigvis Men jeg må som deg prøve å finne på noe hver dag, selv om det bare er et lite ærend. Kos deg med boller
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Vi ska på fridays med ett vännepar - 3rätters här...hihi..glädjer mig sinnsykt.
jente Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. juli 2008 Ja, vi skal ta en lunsj på Fridays ... Alltid koselig der...
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 19. juli 2008 #11 Skrevet 19. juli 2008 Startet dagen med 3 aviser på sengen og lang frokost, så litt husvask (vaskedama har ferie :-((), lang dusj med mye egenpleie.. Skal nå handle litt til i kveld (pappa kommer på overnattingsbesøk), spise lunsj med mannen min og så hente pappa og bare kose oss resten av kvelden med god mat, tv og gode samtaler :-))
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #12 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har 3 dager igjen til termin, så jeg tenkte å sette litt fart i systemet med en lengre sykkeltur kombinert med besøk hos noen venner. Etterpå skal vi hjem til foreldrene mine, som jeg ikke har sett på noen uker (er veldig gode venner med dem og synes det er trivelig å være sammen med dem!). Da skal vi grille og kose oss. Men kunne godt tenkt meg litt shopping også, føler jeg! :-P
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 19. juli 2008 #13 Skrevet 19. juli 2008 Kom hjem fra ferie i går og har litt vasking av leilighet og klær på gang. Mannen skal til England i morgen tidlig, så må sørge for at han har nok ullklær osv (motorsykkelferie) Tenkte å drøye leilighetsvask til han har dratt, det ligger så mye greier utover alt her at det nytter ikke å vaske. Så i dag vasker jeg litt hans tøy, en maskin med hvitt babytøy (hurra, endelig!!) og spiser is og ser TV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå