Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så utrolig sliten, hva skal jeg gjøre? det går i mating og pupp hele tiden og ihvertfall passe på når lillegutt er overalt... lurer på om jeg skal ta meg tur til legen? har problemer med å sovne hver eneste kveld. sliter så vanvittig med negative tanker og en skikkelig irriterende bf som aldri hjelper til. han skal ha ungen annehver helg osv dagen jeg er ferdig med amming. men sist gang tok det to måneder før han kom på besøk. så bør jeg ta meg en tur til legen? er så smådeppa omtrent hele tiden på grunn av han bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fryktelig slitsomt i starten, og slitsomme perioder vil nok stadig dukke opp.. Alt er en omstilling.Jeg har vært alene i snart ett år, siden snuppa var ett år gammel. Vet ikke hvor gammelt barnet ditt er? Men i begynnelsen er det jo mye mammaen som får ansvaret, det er hun som har puppen.

Ang irriterende bf, kan det hjelpe å snakke med noen. Enten legen, helsestasjonen eller noen på familievernkontoret? Bor bf langt unna deg? Ville kanskje anbefalt at han kom hjem til deg og hadde noe samvær der, selv om mini fortsatt ammes. Så kan du ta deg en gåtur i nabolaget, eller en tur til ei venninne? Jeg og bf her har kranglet stort sett hele tida siden han flyttet ut.. Og det er sååå slitsomt når ikke samarbeidet fungerer!

Er du i permisjon eller jobber du? Det kan jo være en ide å få legen til å sykemelde deg litt... Til du kommer deg litt ovenpå igjen..

Masse masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...