~sjiraff~ Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Er du her i dag da? husk at du må vente til i morra før Homer får komme )
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 *hoppe opp og ned og veive med armene* Herregud, kan jo ikke føde i dag da, så seff er jeg her! Spiste 9 kanelboller totalt i går og tok med mannen på en noget klønete og ubehagelig omgang... ingen unge for det gitt!
Mersa og gutta <3 Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Så i dag blir det trappegåing, gulvvasking og Schweepers bitter lemon og ny runde på nt da eller? hoho ;-P
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Hva fører bitter lemon til fødsel? Jøss. Hva skjedde med sterk mat, fersk ananas og turgåing?
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Er visstnok et eller annet stoff i den som skal hjelpe... Mersa kunne skrevet bok om triks for å få i gang fødsel tror jeg!
Mersa og gutta <3 Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Var et stoff (var det kenin??) som kunne utløse fødsel vistnok, hjalp selvsagt ikke da! Samme stoffet finnes i f.eks grapefrukt, så gjør vel susen det og... Sterk mat er jo og et triks som må prøves!
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Ja, for jeg har jo ikke nok halsbrann som det er liksom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå