Gå til innhold

Testet no.. negativ :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søøren det var skuff... Testet med cb digital og der stod det helt tydelig, ikke gravid :o(

Har ikm på tirsdag, kan jo håpe jeg testa for tidlig.. men tror ikke det det?!?! Har følt på meg at jeg var gravid, og det at jeg ikke har spottet i det hele tatt denne mnd har gitt meg håp.. Er en stor spotter. Men men..

Lykke til alle sammen :os Litt klaging fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg våkna til skikkelig spotting i dag jeg... tre dager over ikm. Jeg har hatt et så inderlig håp om at denne måneden klaffa det.. Men NEI DA!! :-( Blir så lei meg at jeg kan sette meg ned å hyle!! Nå blir det full testeperiode, prøver ut det meste nå!!

Skrevet

Føler med deg :( Jeg har også ikm på tirsdag og fikk "Ikke Gravid" i ruta :( *snufs*

Skrevet

huff ja føler med deg å... vi får satse på at dere har fortsatt ett håp.. finnes jo noen som produserer hcg sent! krysser fingrene for dere. klem

Skrevet

Ja, håp helt til tr kommer.. Men, veldig innstilt på at vi må inn i 4.pp..

Skrevet

Uff ja kjempe nedtur dette her... Har liksom gjort alt jeg kunne denne mnd... Grapefruktjuice, healing, han har tar sink og vi har hatt sex annen hver dag... Sitter her med mensen murringer no, skjønner ingenting...

Ikke lett å se noe positivt når det er sånn :o(

Skrevet

Vi skal inn i vår 8pp... Men vi må no teste oss igjen i slutten av uken... Kan jo hende det er noe der, selv om jeg har mistet motet no :o( Bannade drit...

Skrevet

Jeg kjenner følelsen.. Vi hadde sex hver dag før el.. Men, er jo bare 20 % sjanse for at det klaffer likevel.. Kanskje jeg skal prøve slimløsende hostesaft neste pp..

I dag blir det trøsteshopping i byen..

Skrevet

Drak grapefruktjuice frem til el jeg.. det har visst samme virkning :o) ja "virkning"... Hmm nei får bare vente og se... Tror jeg skal holde meg litt for meg selv i dag, kan tenke meg jeg ikke er noe kjekk å være sammen med :o( Jeg har liksom tenkt at klaffer det ikke denne pp så klaffer det aldri.. men 20%er jo ikke så mye da egentlig..

Og folk prøver jo ofte 1år før det klaffer så får prøve å tenke på det positive man har i livet og ikke bare stange hode i veggen...

Masse lykke til også må vi holde hverandre oppdatert!!

Klem fra meg

Skrevet

Okey, da prøver jeg grapefruktjuice..litt bedre smak enn hostesaft..

Hvilken pp er dere i da?

Ja, er visst ganske vanlig at man prøver 1-1,5 år før det klaffer, selv om man er to friske og fruktbare mennesker. Leste det et sted i går. Husker ikke hvor..

Men, vi får håpe det klaffer før det har gått ett år, så slipper vi sånn runde med utredning..

Vil så gjerne at det skulle klaffet nå med tanke på tidspunktet for å få barnet.... Aprilbarn hadde vært så flott! Passer så bra i forhold til jobb, skole osv.

Skrevet

Vi er i 7 pp no... Føles som en EVIGHET.. men men...

Jeg har egentlig vært til utredning pga spottongen.(som jeg ikke har hatt denne mnd). På volvat. De mente det var hormonelt, de såg ikke noe gale, hadde bakover vendt livmor men det var ikke noe problem..

No venter jeg på svar på blodprøver som de ser om jeg har el... Har funnet den på el tester så vet egentlig at jeg har det da men.. Så er vel neste steg at de tar sperm tester av han...

Har også fått utskrevet pergotime (dobbel dose) for å få sterkere el.. har kun tatt det 1 mnd.. Mye bivirkninger..

Får bare prøve å holde motet oppe.. Selv om det er kjempe vanskelig,,

Skrevet

Skjønner det er veldig vanskelig når det eneste man vil her i verden er å få holde sin vesle nyfødte i armene...... *snufs* Jeg vil så gjerne bli mor!!

Jaja..får gjøre meg klar til shopping jeg.. Kanskje vi er heldige og ikke får mensen til uka.. Men, får se.. Min kommer nok "som bestilt" på tirsdag den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...