mai_med_gulljenta! Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Vi drar på fredag og jeg lurer litt på hvor mye penger jeg trenger, e ganske skrapt så igrunn lurer jeg på om 4000 på to uker holder?? Hva er prisene på mat, utflykter ol?? Det er meg å en frøken på 2år som skal leve for fire tusen om det går??
Lille L Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Jess, er der nå faktisk:) Har vært her i 6uker og skal hjem om 2uker.. 4000 holder i massevis.. Mat er ikke så veldig dyrt her, og utflyktene er rimelige.. Men, hvis du skal shoppe og sånn burde du ta med litt mer:P Er veldig fint her og VELDIG varmt:P
mai_med_gulljenta! Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Jøss så deili da... så mange uker:) Kan du gi meg noen priser på hva en middag ute koster? Skal ikke shoppe så mye siden jeg bare har fire tusen kr hehe!
mai_med_gulljenta! Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2008 Å foresten tusen takk or svar og kos deg masse de siste ukene:)
Lille L Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Ja, deilig og deilig:p Kan bli litt kjedelig i lengden:) Men hmm, en middag koster alt fra 50kr til 200kr.. Og den dyreste på 200kr er biff lix:p En stor italiensk pizza på en resturant koster 40kr:)
mai_med_gulljenta! Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2008 aa oki:) Gleder meg så mye til å komme meg vekk jeg nå hehe Sol å sommer, varme å bading hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå