prekæs Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 En mann skal bruke kam og muligens balsam, skal ha en frisyre som forteller at han ikke har brukt en time på badet og hårfargen skal være naturlig. Farget hår, div politiske hårsveiser eer noe en gutt har i påvente av å bli mann. Noen enige her?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Vel mannen min bruker verken balsam eller hårkam.. Men han barberer det helt kort hele tiden.. hehehe.. Jeg synes forsåvidt at ikke alle menn brhøver tenke på dette med hårfarge når grånyansene kommer krypende... Grålig hår kan være like sexy som alt annet på dem rette mannen ..
prekæs Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Ikke sant. Hadde mannen her i huset kommet med styla hår og farget det hadde jeg seriøst trodd det hadde klikka for han:)
~sjiraff~ Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Søstra til min samboer er frisør, og prøver desperat å få ham til å bruke balsam. Men hun når ikke igjennom. Ellers har han faktisk tidligere farget håret noen ganger, men synes han er finest med litt gråskjær i tinningene jeg ) Her i huset bruker hverken jeg eller mannen timer på badet.
fox`y Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 syns gubben er fin med farget hår jeg, syns den brunfargen han har er kjedelig rett å slett. men han bruker ikke balsam,kam å slikt da. han ser ut som et troll på høvve enkelte gang. men vi står ikke timesvis på bade noen av oss, dusjer å håpper i klærne.
RødRev Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Mannen min er en svoren tilhenger av å være "au naturel". Men kan bli litt i drøyeste laget, han må overtales til å klippe seg hver gang det er på tide..
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Mannen her bruker ikke mye tid på badet nei:) på sommeren bruker han maskinen og har ganske så kort hår,på vinteren går hantil frisør og har mer frisyre. Men no stæsj oppi...næh:) Hender jeg lurer oppi litt hvis vi skal på fest e.l Farge håret gjør han ikke,og det er helt greit syns jeg.Fin som han er.
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Hvilket hår? He he. Eier ikke kam engang han min.. Men, når det er sagt er jeg ikke imot at menn steller seg litt og bruker litt tid på badet, orker ikke en ustelt slabbedask heller:-) Viktig at menn og ikke har lange negler, bruker deo, barberer seg og lukter godt. Og gjerne litt i håret når vi skal ut:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. juli 2008 #10 Skrevet 19. juli 2008 jeg eier ikke kam eller balsam, men en hårdbørste. hvor putter det meg? hehe.. jeg liker hår på gutter som man kan leke med, og som ikke føles ut som stivnet spagetti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå