jente'06 gutt'09 sept.spire'10 Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Testet nå og CB dig viste tydelig GRAVID!!! Er i sjokk men lykkelig!! 3dg til IKM... Håper alt går bra i tiden fremover... Ønsker dere alle masse lykke til med prøving og testing, masse babystøv********************************************************************************************************************************************************** Jeg har termin ca 29.mars!!!! Dette er helt fantastisk.. sukk..
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 påvei :) Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 HURRA :D:D Da har vi testet positivt begge to. Den ene terminkalkulatoren min sier 31/3.09 men den andre sier 1 april og da går jeg for den som sier 1 april en liten aprilsnarr i magen hehe:) Kom deg inn på 1trimester med meg )
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Gratulerer så mye til deg:o) kose deg masse med magen, og lykke til! )
jente'06 gutt'09 sept.spire'10 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 Takk, takk;-) Nå blir jenta mi endelig storesøster, litt etter hun har fylt 3... Det var på tide!
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Gratulerer så mye til deg også! Syns alle blir gravide nå jeg?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Gratulerer ja! Viker som om denne uken ga mer lykke enn den forrige! :-d
DiddiDaddi Skrevet 19. juli 2008 #11 Skrevet 19. juli 2008 Gratulerer masse, kos deg i svangerskapet, håper det blir flotte måneder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå