Gå til innhold

Jeg er også GRAVID:-O ;-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet nå og CB dig viste tydelig GRAVID!!!

 

Er i sjokk men lykkelig!!

 

3dg til IKM... Håper alt går bra i tiden fremover...

 

Ønsker dere alle masse lykke til med prøving og testing, masse babystøv**********************************************************************************************************************************************************

 

 

Jeg har termin ca 29.mars!!!!

 

 

Dette er helt fantastisk.. sukk..

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 påvei :)
Skrevet

HURRA :D:D:D

 

Da har vi testet positivt begge to. Den ene terminkalkulatoren min sier 31/3.09 men den andre sier 1 april og da går jeg for den som sier 1 april :) en liten aprilsnarr i magen hehe:)

Kom deg inn på 1trimester med meg :))

Skrevet

Gratulerer så mye til deg:o) kose deg masse med magen, og lykke til! :o)

Skrevet

Takk, takk;-)

 

Nå blir jenta mi endelig storesøster, litt etter hun har fylt 3... Det var på tide!

 

 

Skrevet

Gratulerer så mye til deg også!

 

Syns alle blir gravide nå jeg? :)

Skrevet

GRATULERER!!!

Skrevet

Gratulerer ja! Viker som om denne uken ga mer lykke enn den forrige! :-d

 

 

Skrevet

Oj, en haug med tastefeil...:)

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Gratulerer masse, kos deg i svangerskapet, håper det blir flotte måneder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...