Gå til innhold

Navnehjelp. Guttenavn:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei som heter Oda fra før, og vi har jentenavn klart - det er Alma. Men på guttenavnfronten sliter vi:) Liker Noah/Noa veldig godt, men det heter nabogutten og sønnen til ei venninne. Liker korte enkle navn, da vi har ett forholdsvis langt etternavn... Men så liker jeg ikke Ask, Trym og den typen navn. De er fine, men syns ikke de passer til oss.

Noen som har gode navnetips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oda og Vetle (d syns jeg er kjempefint sammen!)

 

Oda og Eben

Oda og Edvard

Oda og Erlend

Oda og Lukas

Oda og Gustav

Oda og Storm

Oda og Arne

Oda og Bjørnar

 

 

...Oda og Noah syns jeg blei feil ;o) smak å behag!!

 

syns guttenavn er VANSKELIG !! =)

Skrevet

hva med Jonah?

Skrevet

kom på noen fler ;o)

 

Oda og Aksel

Oda og Herman

Oda og Mathias

Oda og Marius

Oda og David

Oda å Wilhelm

Oda og Mikkel

Oda og Kasper......

Skrevet

Hva med Adam? Synes det klinger godt med Oda. Oda og Adam:-)

Skrevet

Vi har to guttenavn til vurdering, og det er Jesper og Mads....men tror ikke vi klarer å bestemme oss før vi får se han ;) hehe

Skrevet

Eigil

Egil

Eirik

=)

Skrevet

Vetle er superfint, ja - det må jeg legge fram til sambo:)

Adam var også et fiiint alternativ, dere kan altså hjelpe med alt dere damer her inne:) skal vise sambo alle forslagene ikveld:)

Skrevet

Jeg har falt pladask for navnet Alvin:)

Skrevet

Jeg synes Ask passet veldig bra til Oda, Hva med Oda og Odin? Eller Oda og Even?

Skrevet

Oda og Isak

Oda og Emrik

Oda og Iver

Oda og Simen.

Skrevet

Jeg syns at Oda og Per hadde vært en kul kombinasjon. Korte, men fine gode navn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...