Gitte:-) Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Nå trenger jeg litt råd fra dere:-) Hvordan gjør dere det egentlig: Koker dere flaskene lenger? Koker dere vannet som dere bruker til grøt, mme osv? Klarer liksom ikke helt å slutte med alt dette jeg, har blitt en vane heile greia liksom:-)
3xmamma Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Heisann Jeg har ei lita på 11 mnd, som du sier ting blir en vane jeg koker vannet til mme og til grøten, har hørt at en alltid skal bruke kokt vann til mme. Når det gjelder flaskene så vet jeg at jeg trenger ikke koke de lenger, men jeg koker fremdeles korken og smokkene til flaska. De tar meg så liten tid, og jeg syns det er betryggende
Pittamitta Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Ja gjorde det.Men tror ikke det er nødvendig lenger..Blir en vane liksom,men koker vann til mme og bruker rett fra springen til å få det kjølig-Men vi har veldig rent vann da..Ikke "by" vann..
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Hei:-) Koker også vannet til grøt og MME. Men sluttet å koke flasker da han var 6 mnd. Da sa helsesøsteren min at det ikke var nødvendig. Har de i oppvaskmaskinen. Men kan fremdeles koke flaskesmokkene innimellom, men ikke hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå