Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Han ville så gjerne lage frokost på sengen til meg imorgen (idag nå). Men her sitter jeg og får ikke sove. Har så vondt i magen og det vanlige i leddene.. Skulle nesten tro jeg hadde dratt med meg noe magesjau fra Danmark.. (det startet da vi var der). Skrubbsulten er jeg og, men kan jo ikke spise nå, da er jeg jo ikke sulten etterpå når han kommer. Men.. Jeg kommer jo til å være dødstrøtt og sikkert litt morragretten.. Stakkars lillegutt.. Kommer jo til å bli så lei seg om ikke mamsen vil spise frokost på sengen :-/ Får satse på at mannen er sulten og hjelper meg litt.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Åå, så nydelig gutt du har da ;o) Blir sjarmert jeg =) Jeg er av den morragretne typen, men ofte må jeg bare biiiite det i meg når den lille sjarmøren kommer inn på rommet for å vekke mamman sin. ;o) Hehe=) Ha en god frokost da! ;o)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Takk for det.. :-) Han er veldig snill og god ;-) Biter meg nok i det, men han pleier å merke det fort om jeg ikke er i slag :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå