Gjest Skrevet 19. juli 2008 #1 Skrevet 19. juli 2008 Burde vel egentlig prøve å slappe av litt, men det er ikke så lett.. Rier med 6-7 minutter imellom som varer ca 45-55 sekunder. Har prata med sykehuset som sier jeg kan komme når det er 3-5 minutter mellom og de varer ett minutt.. Ganske vondt, men slett ikke uutholdelig. Dette er vanvittig spennende! Kanskje blir junior født i dag! Dere sover vel alle sammen her inne.. Så, da får jeg heller si god morgen enn god natt Spent hilsen!
mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 sååå spennende!!! Masse lykke til :-) selv sitter jeg her super trøtt, men får ikke sove.....
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 Juhu! Et våkent menneske! Det er vanvittig spennende, ja. Litt skrekkblanda fryd. Rar følelse når ria går over, da er det jo overhode ikke vondt mer! Håper du får sove snart! Når har du termin?
mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 jeg har termin 30,august, men førstemann kom 1 mnd fortidlig, så jeg begynner å forberede meg på litt tidlig fødsel denne gangen også. Det gikk veldig fort og greit sist, fra første vonde rie til jenta var ute brukte jeg under 1,5 timer. Jeg har vært våken på akkurat samme tid hver natt i over 1 uke nå! Akkurat som kroppen øver seg på å "våkne" på denne tiden, babyen er også veldig aktiv i magen nå....
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 Skal være fornuftig nå og forsøke å få litt søvn til.. Prøv å sove litt du også, da!
mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 god natt og lykke til, kanskje du har en liten prins i armene i løpet av morgendagen??? LYKKE TIL :-) sov godt
LivK har født Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Gratulerer med å være i gang! Jeg er også 2 dager over termin, og fryktelig misunnelig nå Ikke noe som skjer, her. Og sove virker det som jeg har sluttet med... Gleder meg vanvittig til at jeg også er i gang. Masse masse lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå