Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde vel egentlig prøve å slappe av litt, men det er ikke så lett.. Rier med 6-7 minutter imellom som varer ca 45-55 sekunder. Har prata med sykehuset som sier jeg kan komme når det er 3-5 minutter mellom og de varer ett minutt..

Ganske vondt, men slett ikke uutholdelig.

 

Dette er vanvittig spennende! Kanskje blir junior født i dag!

 

Dere sover vel alle sammen her inne.. Så, da får jeg heller si god morgen enn god natt :)

 

Spent hilsen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sååå spennende!!! Masse lykke til :-) selv sitter jeg her super trøtt, men får ikke sove.....

 

Skrevet

Juhu!

Et våkent menneske!

Det er vanvittig spennende, ja. Litt skrekkblanda fryd. Rar følelse når ria går over, da er det jo overhode ikke vondt mer!

Håper du får sove snart! :)

Når har du termin?

Skrevet

jeg har termin 30,august, men førstemann kom 1 mnd fortidlig, så jeg begynner å forberede meg på litt tidlig fødsel denne gangen også. Det gikk veldig fort og greit sist, fra første vonde rie til jenta var ute brukte jeg under 1,5 timer. Jeg har vært våken på akkurat samme tid hver natt i over 1 uke nå! Akkurat som kroppen øver seg på å "våkne" på denne tiden, babyen er også veldig aktiv i magen nå....

Skrevet

Skal være fornuftig nå og forsøke å få litt søvn til..

Prøv å sove litt du også, da! :)

Skrevet

god natt og lykke til, kanskje du har en liten prins i armene i løpet av morgendagen??? LYKKE TIL :-) sov godt

Skrevet

Gratulerer med å være i gang! Jeg er også 2 dager over termin, og fryktelig misunnelig nå:) Ikke noe som skjer, her. Og sove virker det som jeg har sluttet med... Gleder meg vanvittig til at jeg også er i gang. Masse masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...