Mammaen til Isak Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2008 alltid våken, faktisk ) he he ... sover aldri du eller, vålerenga ?
Under den hvite bro Skrevet 19. juli 2008 #5 Skrevet 19. juli 2008 jepp våken her....vil helst sove men men ....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 Hehehe;o) Joda.. Bare hatt noen tunge dager i dt siste. Sovet noen timer på dagen i dag, og DET er ikke lurt. For det ødelegger hele natta mi. Menmen, imrg skal jeg på Tusenfryd, så da skal jeg legge meg tili når jeg kommer hjem for å snu om denne døgnrytmen min;o)
Mammaen til Isak Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2008 he he , jeg veit åssen du har det, og jeg er glad du er her ;o) ler... å tusenfryd er gøy da, bare dere tre eller?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Så koselig sagt! Jaa, det er morro!!! Det blir oss tre + Daniels pappa og en kompis av han. Vi skulle egentlig bli flere, men så ble broren min slått ned (jobbsammenheng) så han kan ikke. (Eller, han syns det er flaut å gå rundt slik han ser ut nå, hehe:p Han har alltid vært slik..) Og ei venninne av meg hadde visst fått besøk, så hun kunne ikke.. Jeg håper da at samboeren min får med seg kompisen sin. Tror ikke han føler seg veldig komfortabel med Daniels pappa. Selv om de går greit sammen, så.. De trenger litt tid på seg. Blir 3.gangen de møtes dette da. Håper at de kommer bedre overens med tiden. Daniels pappa kommer jo til å tilbringe tid med Daniel, og jeg syns det er viktig at alle har en god tone. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå