Monajenten Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Det er bedre med øl as! Hihi;-) Jeg har satt sammen en 62 kg tung hylle og er sliiiiiiten. Denne ølen er vel fortjent!
2SmåTroll Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 søs har akkurat dratt etter at vi har delt en flaske vin i kveld. sitter og mater tulla og skal snart i seng. trøtt nå ja zzzzzz
Monajenten Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2008 Så koselig at jeg ikke er alene da ihvertfall:-) Dere som er her - ta en titt på bloggen min da:-O Det er ikke lurt å drikke øl så sent altså........ http://monajenten.blogspot.com/
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 Jeg er her, fikk ikke sove, jeg er så husredd.. Vært flink nå syntes jeg Monis:)
Monajenten Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2008 Klem til deg, Lisamor:-) Jeg er sååååå sliten og lei av rot og hyller og leker over ALT:-s Gleder meg til jeg er ferdig altså. MÅ bli ferdig i løpet av morgendagen:-s
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Tusen takk, klem tilbake:) Har du mye igjen nå? Syntes slik er gøy jeg, klarer ikke gi meg før det er helt strøkent;o) Når kommer A hjem?
Monajenten Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. juli 2008 Hun kommer hjem på søndag, derfor må jeg bli ferdig imorgen;-) Jeg har egentlig ikke lyst å gi meg heller, men jeg er så sliten. Og så ligger hyllen på rommet til Lucas hvor han sover, så det er liksom ikke mer jeg kan gjøre nå:-s
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 19. juli 2008 #11 Skrevet 19. juli 2008 Åh, så gøy:) Da blir hun nok glad:) Guudameien, det må bli godt og få henne hjem igjen:) Skjønner at du er sliten, nyt øllen og kos deg, og ta det siste i morgen:) Siden jeg ikke drikker får jeg heller gå ut på verandaen og ta en Lucky, usunn som jeg er:P Så kanskje jeg tør og legge meg igjen etter det;o)
Monajenten Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. juli 2008 Krysser fingrene for at det går greit for deg:-) Jeg skal legge meg nå, tidlig til å være meg faktisk. Men jeg gleder meg til å sove i sengen min nå, hehe;-) Natta vennen, god klem fra meg:-) Og JAAAAAAAAA, jeg gleder meg sånn til hun kommer hjem igjen. Gullet mitt.....sukk <3
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. juli 2008 #14 Skrevet 19. juli 2008 Jeg drikker pepsi! Bare så du vet det.. ;o) Har nettopp sett Jackass The Movie! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå