Sirtiella & lille Amalie Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 kjente liv ganske tidlig, slutten av uke 12! Etter den tid så kjente jeg det ganske ofte men nå har jeg ikke kjent noe på lenge!! Har også vondt rundt magen( mellomgulvet og ved eggstokkene) og i navlepartiet! Dvs nesten hele magen hehe! Er bare bekymret og lurte på om noen kan gjøre meg klokere
cure193 Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Hei! Det er helt vanlig å kjenne at noe skjer i magen helt tidlig. Det kan kjennes ut som små bobler...Dersom du ikke kjenner noe på mange uker, er dette også helt normalt. Du skal være godt over 20 uker på vei før du kan registrere bevegelser med et fast mønster hver dag. Fra uke 25 er det vanlig. Ikke vær bekymret med andre ord. Dersom du har veldig vondt bør du ringe lege. Om du har ubehag, er øm og føler at alt strekkes - er dette helt normalt. Vi som er gravide må regne med at "det meste som er ubehagelig" er normalt...Om du er redd og urolig ring helsestasjonen eller legen din. Det er ikke noe godt å tenke negative tanker:) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå