Gå til innhold

JIPPI!!! Jeg er gravid:):)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig skal vi få oss en liten skatt til, å prinsessa på snart 5 skal endelig bli store søster:)

Har tatt 5 tester og alle var positive, så sa satser vi på at det stemmer, hehe:)

 

Men burde jeg levere urinprøve til legen for å få det bekreftet, eller vente til første kontroll? Å når er det vanlig med første kontroll? Husker ikke helt hvor tidlig jeg var på kontroll sist...

 

Er bare 4+2 i dag, så rimelig ny spire ja:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse:)

 

LUCKY YOU!

 

 

 

 

Skrevet

du er nok ganske gira nå ja! har du nettopp tisset på den siste pinnen? Jeg mener klokka halv ett om natta?!?!

Du er nok gravid. Disse testene er vist så sikre som de på legekontoret er. Ingen forskjell. Første kontroll er ved 12 uker så vidt jeg kan huske.

Oj.. holdt på å glemme: GRATuLErER!

Skrevet

Hehe... ikke i dag jeg har testet...;)

Testet noen søndag, en mandag og tilslutt en onsdag..

De første var slike billig tester fra billigetester.no, så stola ikke helt på de, å fikk bare svak strek, trodde egentlig ikke på det før det lyste gravid på CB testen:)

 

Har ventet lenge på dette, å trodde vel egentlig ikke det kunne være mulig:)

 

Takk for gratulasjoner:):)

Skrevet

Gratulerer så mye! :o)

Skrevet

Gratulerer- kos deg med magen;-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Fantastisk :)

Skrevet

Gratulerer så mye : )

Jeg bestilte legetime dagen etter jeg testet positiv, i begge sv.skap.

Har da fått time i uke 6-7, tatt med urinprøve der og fått det bekreftet : )

Skrevet

Kjempe glad på dine vegne:) Gratulerer så mye!! Kos deg masse med den voksende magen.

Skrevet

Tuuusen takk:) Vi gleder oss masse:)

 

Gleder meg til de første 12 ukene er overstått, da kan jeg senke skuldrene litt! Er så redd noe skal gå galt:S

Skrevet

Gratulerer så masse... =)

Skrevet

gratulerer sååå mye!!!

 

jeg fikk ikke legetime før uke 12, det er visst da de starter svangerskapskontrollene. var visst ikke vits i å komme før.

Skrevet

Gratulerer med spire:)

Skrevet

Gratulerer så mye. Har alltid brukt testene fra billigtest og de har vist rett hver gang. Noe svakt første svang., men andre gangen slo den ut med en gang strålen kom på stikka ;) hehe.....var da i uke 5

Litt misunnelig jeg nå da, selv om jeg fikk en skjønn gutt for 22 dager siden....verpe syk igjen ;)

Skrevet

Gratulerer med spire

Skrevet

Gratulerer så masse :) Jeg klarte ikke å vente sist jeg, så jeg gikk til legen i uke 6 :) Men om du har tatt 5 tester så holder det vel å vente på kontrollen. Er ikke sikker på når den er, men er det rundt uke 10-12? Ikke sikker, men gratulere masse vertfall :)

Skrevet

Hehe, ja burde jo være sikkert med 5 positive tester:)

Tusen takk igjenn for gratulasjoner:)

Skrevet

Gratulerer såååå mye!

 

Masse lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...