Gå til innhold

Så var den magiske dagen her, i dag har jeg termin!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin dato er en farlig ting... I måneder, så uker ser man frem til den dagen babyen skal komme, man gleder seg, er nervøs, gruer seg for så å glede seg igjen. Men, jeg sitter nå her og ser ingen tegn til fødsel i nærmeste fremtid. Er rastløs, mannen er på jobb. Skulle få besøk av ei god venninne i dag, men hun ble sittende fast i trafikken på E18 pga alle ulykkene (å egoistiske meg synes det er synd på meg selv, tenk på de som var med i ulykkene..)

Så etter litt kjede tid, begynte jeg å bake. Min terapi for det meste. Har aldri baket så ofte før i mitt liv som de siste 2 uker, fryseren er full : ) Så håper på masse besøk som kan spise litt, er farlig for meg å mannen siden det blir til at vi spiser det!!! I dag "fant" jeg opp en oppskrift på winerbrødboller med makron fyll og vanilje krem. Å for å si det selv, de ble kjempe gode : )

Så nå kommer mannen min hjem snart, så skal vi spise natt boller og telle minutter videre!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tinghar skjedd i løpet av dagen... Men har heldigvis hatt besøk av flere venninner i dag, har vært en tur på baby shop med dem for så å avslutte dagen hos den ene av dem med pizza og is.

Så da var en dag til ferdig, lykke til i natt til alle oss fødeklare : )

Skrevet

Jeg venter sammen med deg... Min termindag er nemlig i dag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...