wirre;o) Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Ja kjære jeg er nok dum og ja kjære jeg skal begynne å tenke ja kjære det er klart jeg vet det er jeg som er roten til dine problemer
wirre;o) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 jeg vet det bare teit egentlig, men jeg sitter i sofaen og griner og måtte bare få ut litt frustrasjon over de siste dagers konflikter her hjemme var ikke meningen å rote det til er bare lei meg
Northernlights Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Uff...her får du en klem. Skjønner hva du mener...
enik<3M06&L08<3 Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 uff da. hørtes ikke ut som en god følelse.. men uten at jeg vet hva som har skjedd syntes jeg du virker litt hard mot deg selv.. man er 2 om og ha det bra og 2 om ha det jævlig er man ikke?
wirre;o) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 jeg vet ikke det er nok bare jeg som er full av "prinessetanker" og kommanderende setninger og liten evne til empati, for ikke å snakke om hvor lite respekt jeg har for andre mennesker.
wirre;o) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2008 mm mmm er det rart jeg er lei meg? og jeg tror faktisk en del av det stemmer og da blir jeg iallefall lei meg ingen ønsker å være ett slikt menneske
*SamSung* Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 Skjønner akkurat hva du mener:( *sender en varm, lang, god og varm klem fra ukjente meg* men det var i hvertfall en ekte klem som jeg hadde lyst å gi deg! For jeg vet du trenger det:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 nei, skjønner godt at du er lei det. er jo ikke noe gøy og høre... Men jeg tviler på at du er sann.. er vel heller bare noe dumt han klarte og dytte tur seg i frustrasjon/sinne? Uansett ingen unnskyldning, man skal ikke si sant til hverandre uansett, men.... som sagt, jeg aner jo ikke hva som har skjedd... Men det er ikke bare det at dere begge har sagt og gjort litt dumme ting da? og at det har ballet litt mye på seg nå?
wirre;o) Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. juli 2008 jo da, han mente sikkert ikke å si det på den måten.. det var bare det at det kom som svar på mitt spørsmål; dersom du snorker like mye i natt som de forrige nettene, kunne du være så snill og gå å legge deg på sofaen? Jeg trenger en god natts søvn.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 18. juli 2008 #13 Skrevet 18. juli 2008 hmm.. han tok nok i litt hardt bare, og syntes vel sikkert det var mye og kreve, men du kan jo på en måte si det samme til han da, får han har jo tydeligvis de "samme" egenskapene... der ordner seg nok, du er nok bare sliten og tar det ekstra innover deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå