Gulljnta Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Står som nr.1 i køen på venteliste til sykepleien, er det noe sjans for at jeg kommer inn da? Er komt inn andre steder i landet, men vil helst ikke det...
flypapir Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Da vil jeg tro at det er stor sjans for at du kommer inn ja.. Er alltid noen som trekker seg (det er hvertfall min erfaring).
Gulljnta Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 Takk for svar! Håper virkelig jeg kommer inn, skal jo utsette plassen til neste år likevel..
Trulte76 Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 når du står nr 1 så vil jeg tru du har stoe sjanser ja Alltids noen som sier fra seg plassen.
Gulljnta Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 Huff håper det! Er inne å sjekker hele tiden..hehe
Edelweis Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 du er jo nesten garantert en plass når du står som nr 1 på lista. alltid noen som trekker seg. =) så får nr 2 plassen ettersom du utsetter din da=) hvis du søker permisjon fra august av i allefall=)
Gulljnta Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2008 Godt å høre! De som ikke møter opp dagen det er studiestart mister også plassen sin, kommer de til å ringe meg da eller må jeg følge opp dette selv? Er helt grønn på det så beklager dumme spørsmål. Skal søke permisjon fra august av ja Har ikke termin før november, men funnet ut at det lønner seg slik pengemessig siden jeg har opparbeidet meg retten til foreldrepenger.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 det må du passe på selv!! de gidder ikke ringe alle på lista for å fylle opp. de har MANGE på venteliste. så førstemann til mølla prinsippet omtrent. er det noen som ikke møter opp på skolen, så kan hvem som helst som fyller kravene få plassen om de møter opp på skolen første dagen og hører om det er noen som ikke kom. jeg står som nr 294 på lista!!! hahahahahaha så kommer garantert ikke inn i år hihi
Chris&Alex♂♂ Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 jeg hadde møtt opp den dagen å hørt om det er noe ledig eller ringt dit samme dag skolen starter. det er alltids noen som ikke kommer eller noe. og uansett du står jo som nr 1, men bare det at man viser at man virkelig vil inn har litt å si det også. jeg fikk beskjed om dette, og har gjort det to ganger og fikk plass begge gangene. den ene gangen var jeg nr 6 på lista tror jeg. men jeg fikk plass jeg=) ingen andre som hadde vist noe interresse så.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 19. juli 2008 #10 Skrevet 19. juli 2008 Klart du kommer inn. Noen sier sikkert fra seg plassen sin, eller de møter ikke opp første dagen eller dropper ut etter ei uke.
Edelweis Skrevet 19. juli 2008 #11 Skrevet 19. juli 2008 møt opp på daen ved studiestart. registrer deg hos de som skriver inn, så får du plassen som en eller annen ikke kommer og krever=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå