Ferdig Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2008 Tuuusen takk, ja nå vet jeg sannelig ikke hva jeg skal gjøre... Venter jo baby, men har lyst til å starte i høst. Noen som vet hvilke regler som gjelder? Har jeg krav på noen uker fri og kan jeg evt ta igjen de ukene jeg går glipp av eller må jeg søke permisjon til neste år? Hvis jeg søker permisjon, må jeg da gjøre det innen fristen for om jeg tar plassen?
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 vet du hva, du må ta perm i år, å dermed reservere plassen din til neste år =))
Ferdig Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2008 ok.. er du sikker? Kjenner du studiet og at det ikke er mulig å fullføre med en fødsel i midten av 1. semester (håpe, håpe).. Vet du hvor jeg skal henvende meg for å søke om permisjon da? Er det direkte til skolen? Finner ikke info om dette på SO sine sider jeg altså...
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 jeg veit jo ikke helt om hva som går eller ikke går med fysio... men jeg veit at d gikk helt fint med meg ifjor... jeg tok svangerskapsperm fra sykepleiestudiet -før jeg hadde begynt- å beholdt dermed plassen min til i år... nå har jo jeg blitt grav igjen da... ;o) så jeg må jo takke nei åsåsøke på nytt igjen når d endelig blir aktuelt å begynne på noe skole hehe;o) eller, kan jo høre om jeg får en perm til ;P tror du må ringe skolen, forklare sit. å spør dem om hva som blir d beste for deg å gjøre... =) du har vertfall krav på perm, hvis du ønsker d.. =) klarer du å fullføre året nå, gravid å etterhvert med et spedbarn, er jo d kjempe, men d høres jo xtra tungt ut!! =) lykke til uansett hva du gjør !! =)
Ferdig Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2008 Takk for info:)) Du har nok rett i at det blir for mye med studestart og fødsel nå. Kjempegodt råd å ringe skolen å høre! Lykke til til deg også! Syns du også skal ringe og høre om du kan få permisjon et år til!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 ja, kanskje jeg burde d? men jeg tenker, når jeg får bebiss i feb, å har perm 12 mnd,får jeg jo ikke begynt før høsten 2010... altså enda et år videre... så da kan jeg vel bare søke på nytt, da... regner med jeg kommer inn da å ;o) men kanskje jeg skal ringe å si fra da, siden jeg laga et sånnt stort styr for dem ifjor hehe ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå