TusseMor07&09&14 Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Her har ikke tanta kommet enda, så da spørs det om det går mot en ny evighetsyklus kanskje??? optimismen lenge leve;o) hehe... har bare så på følelsen at det ikke er noe på gang i allefall. Men har jo ikke testet i dag på IKM, så det kan jo kanskje hende. Kanskje ta en test i morgen? Huff... tørr nesten ikke, blir jo alltid så deppa og lei... Men men...hvordan er det med dere da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå