Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var gravid, og skulle begynne på min 7 uke da jeg fikk en sa. dette hendte den 6 juli. Begynte å småblø den 4 juli.

jeg har de siste tre dagene nå hatt en rar smak i munnen. jeg har prøvd alt med både pussing av tenner, spising og drikke, men ingenting hjelper for å få bort denne smaken.min sambo har luktet på ånden min, men den er helt normal..:) kan hull i tennene gi en sånn smak? eller er det mulig at jeg har blitt gravid igjen???

håper noen kan gi meg en tilbakemelding på dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betennelse i tennene kan gi smak, men da vil det lukte også. Noen får en rar smak i munnen når de er gravide.

 

Jeg har ikke peiling på sa/ma, men det er jo veldig tidlig etter, hadde heller trodd du fikk eggløsning nå? Eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...