pia81 Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 jeg var gravid, og skulle begynne på min 7 uke da jeg fikk en sa. dette hendte den 6 juli. Begynte å småblø den 4 juli. jeg har de siste tre dagene nå hatt en rar smak i munnen. jeg har prøvd alt med både pussing av tenner, spising og drikke, men ingenting hjelper for å få bort denne smaken.min sambo har luktet på ånden min, men den er helt normal.. kan hull i tennene gi en sånn smak? eller er det mulig at jeg har blitt gravid igjen??? håper noen kan gi meg en tilbakemelding på dette!
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #2 Skrevet 19. juli 2008 Betennelse i tennene kan gi smak, men da vil det lukte også. Noen får en rar smak i munnen når de er gravide. Jeg har ikke peiling på sa/ma, men det er jo veldig tidlig etter, hadde heller trodd du fikk eggløsning nå? Eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå