Gå til innhold

Åssen truse går dere med? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12 uker på vei og begynner å få litt mage + litt fett fra før :)

Orker ikke truser som strammer noe sted, hvertfall ikke under der hvor magen kommer.

Så... er neste steg, truser som går langt opp på magen?

Nå har jo ikke jeg noen samboer så det er samme hvordan undertøyet ser ut!!

Noe forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får jo kjøpt mammatruser da,som går oppå magen, slik som mammabuksene osv... :)

Ellers så tyr jeg til boksere/hipsters jeg:) Strammer ikke og er meget komfy å ha på =)=)

Skrevet

jeg går med det som passer:)

Skrevet

Jeg er helt lik, orka INGENTING som stramma under magen/på magen. Kjøpte meg mammatruser- BIG SIZE..hehe.. men det er kjempegode, ble helt avhengige av disse. Spar kjøp har forresten store truser i 3 pakninger som går over magen.

Må bare fortelle, mannen min holdt på å ta ned klær av tørkestativet, hvor jeg sier at: du kan ta inn trusene og sokkene... Han plukker vekk alle sine truser men mine henger igjen..Jeg gjentar beskjeden og får et forvirret blikk tilbake.. TRUSENE MINE også...(må visst ha det inn med teskje tenkte jeg). Åhh.. er det truser??? trodde det var t-shorter jeg...sier min kjære..*LOL* ;o)

Såå nydelig er de, men veldige gode å ha på;o)

Skrevet

Hahahaha, Camilla... LoL.. ;)

Da tror jeg at jeg drar på sparkjøp i morgen.

Skrevet

Jeg kjøpte jente-boxer på Kappahl i str xxxx ganger større enn jeg vanligvis bruker. Har et par stingtruser som går greit, men liker helst å gå uten undertøy jeg, da. Kommer litt an på hva jeg har på meg av klær. Går ikke uten undertøy når jeg har på med kjole.....hehe

Skrevet

HAHAAHA, nå ler jeg meg i hjel C@milla. Takk for en god latter så tidlig om morgenen, sønnen min tror jeg er gal her jeg ler....hehe

Skrevet

Jeg går med noen fillete gravid-stingtruser jeg kjøpt på h&m forrige graviditet. Må ha stringtruse for å ha det komfortabelt, i tillegg må de kunne dras oppforbi navlen. Dette er jo selvfølgelig umulig å få tak i nå, så jeg bruker de gamle så lenge de henger sammen på et vis. Har 5 stk. så er litt styr med vasking, men det går. Lurer på hva jeg skal gjøre ved framtidige graviditeter, kanskje lære meg å gå med vanlige truser igjen.

Skrevet

Bokserne fra Bik Bok!!!!! Er ingenting som slår de!! Strammer ikke, også er det minimalt med sømmer på de!! Har skuffen full... NYDELIG!!! :-D

Skrevet

går med gstreng jeg da.dytter bare ned litt forran vis det er litt stamt.gjort det i alle svangerskapene jeg så.

Skrevet

Jeg bruker både string og hotpants;) Men kjøper en størrelse større enn jeg pleier så det ikke klemmer. Så ser man ikke helt mamma-truseaktig ut heller;)

Skrevet

må innrømme at jeg driiiiiiiiiiiiiter i hvordan undertøyet ser ut nå....går i mammatruser str way too big....str 48\50....klare ikke at det strammer... mannen klarte å legge mine truser sammen med sine boxere for han trodde det var hans...hehe trodde jeg hadde vært å handla til han og takka pent for nytt undertøy

Skrevet

hehe, pernille..uke31, du fikk ikke titte på at han prøvde de nye "boxerne" også? ;o) Hadde vært et lystig syn tror jeg:o)

Skrevet

Bruker de vanlige trusene mine jeg, går mye i string og hotpants. Kjøpte noen nye i en str større. Ikke noe problem i det hele tatt.

Skrevet

Jeg kjøpte en HELT HERLIG hipstertruse i merket Mama licous - man kjenner ikke at man har den på engang . Trenger ikke å dra den over magen for den strammer ingen plass ( men man kan hvis man vil)

Var ikke dyr heller - tror det var 69 kr.

Hipstertrusene i microfiber fra Pierre Robert er også gode synes jeg!

Ellers har jeg brukt de jeg bruker til vanlig , men merker at de fleste strammer for mye nå ( uke 31)

Så jeg bestillte en 4 pk. med mammastringtruser på ellos.

De kan jo brukes etterpå også ,

Skrevet

Hotpantsene fra pierre robert! Og da jeg var i uke 8-16 var det kun Sloggi sine hotpantser som gjaldt!

Klarte heller ikke at det stramma på magen, da ble jeg kvalm..Nå bruker jeg kun Pierre, fordi de er så gode å myke=)

Men synes de begynner å stramme litt nå da, så må ha de nedom magen.. Er i uke 28+6=)

Skrevet

Jeg bruker kun bjørn borg boxere :) Kjøpte den første for ett år siden, å nå har jeg ingen andre truser enn de :) Strammer ikke, og er fantastisk gode å gå i :)

Skrevet

Pierre robert sine hipstertruse! Som å gå uten truser det!!

Skrevet

Ha ha, Camilla, ler så tårene spruter her!

Skrevet

Jeg sverger også til Bjørn Borg boxere...

De er helt fantastiske!

Det er det eneste jeg også går i.. Har kasta alt annet:o)

Skrevet

;o) gutten sin som ble flau det ja.. kunne ikke annet enn å le selv da:o)

Skrevet

Jeg ler meg ihjel Camilla

Skrevet

Sloggi maxi truser går jeg med, alle mine andre truser glei ned og presset mot blæra i begynnelsen av graviditeten. Synes de er behalige og sitter godt opp på magen, og så tenker jeg at de er sikker fin å ha etter fødselen også, ikke sikkert at jeg kommer tilbake til normal størrelsen igjen.

Skrevet

Er 38 uker på vei.....og måtte for to uker siden inverstere i mammatruser fra KappAhl..... åhh, så deilig!!!!! Skulle kjøpt dem tidligere....nå var det ikke noe annet som passet :-)

Haha.....lo godt av mannen til Camilla ;-)

Mine mammatruser er det eneste som ikke blir hengt ut på tørkesnoren...fnis...stakkars naboen...ville jo fått traumer av å se så store truser ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...