gutt07 & jente09 Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 har sett på begge stolene til lillegutt... noen som har disse stolene som kan komme med pos og neg erfaringer?? Takk:o)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 19. juli 2008 #3 Skrevet 19. juli 2008 jeg har acta`n.. er veldig fornøyd med den... men jeg har ikke prøvd noe annet, så kan ikke si noe for eller mot... men ikke oppdaget noe jeg ikke liker ved det setet....
3xmamma Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har acta'n, er veldig fornøyd med den. Det sto mellom besafe combi sete og acta hos oss. Besafen tok så enormt med plass, og med tre barn i baksete så kunne jeg bare glemme det, ikke ble det noe god plass til personen som satt fremme og hadde besafen bak seg heller. Acta sete ser veldig stort ut, men tar utrolig nok veldig liten plass, enkelt å montere og sitter som støpt i bilen. Vesla ser ut som sitter kjempegodt i det, har iallefall ikke fått noen klager enda Er også enkelt å stille inn til hvilestilling på det. Britax sitt sete har jeg ingen erfaring med, lurte litt på det sete også når jeg var i butikken, men det hadde det ikke inne så da ble det ikke mer snakk om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå