Gå til innhold

Åssen truser går dere med? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12 uker på vei og begynner å få litt mage + litt fett fra før :)

Orker ikke truser som strammer noe sted, hvertfall ikke under der hvor magen kommer.

Så... er neste steg, truser som går langt opp på magen?

Nå har jo ikke jeg noen samboer så det er samme hvordan undertøyet ser ut!!

Noe forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du forsøkt mamma-truser? de er laget slik at linningen går under magen eller helt opp til puppene, alt etter hva du foretrekker. har også sett sting-mamma-truser på nettet... så liiiiiitt rart ut, men smaken er vel som baken:)

Skrevet

Gå med det du føler deg best i.

Skrevet

Jeg har endel robert pierre truser (kjøpt i matbutikk), de er litt slakke i linningen og strammer ikke foreløpig. Og så har jeg kjøpt noen LAVE truser på lindex som virker en stund til. Orker ikke truser over hele magen, mot slutten ble det heller store størrelser som kan dyttes ned som ble løsningen. Anbefaler bomull, og ikke string, for å unngå soppinfeksjon som gravide er eksra utsatt for.

Skrevet

hehe... jeg har kjøpt stooore bomullstruser fordi de ikke skulle stramme... Men... de er jo så lite elastiske at de strammer likevel..

Har derfor funnet ut at de gode gamle stringtrusene er best likevel jeg.. de strammer ikke - for det er såpass mye elastistet i dem...

Pierre-trusene på dagligvaren er helt ok! Men bomullstrusene orker jeg bare ikke...

Skrevet

Hipstere som går under magen, f.eks. de fra divided på HM er gode.

Skrevet

Jeg går med vanlige truser hele svangerskapet gjennom. String, hipsters, bokser etc. Mammatruser har jeg aldri brukt, jeg fortrekker at trusa går under magen.

Skrevet

Jeg bruker sloggi sine hipsters, de er det ikke strikk i utrolig gode..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...