Vivil-08 Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 ....siden jeg sluttet på pillen i januar har tr kommet i samme drakt hver gang: først har jeg spottet en dag eller to med brun utflod. Deretter har tr kommet for fullt. Da er det lys rødt friskt blod noen dager, før det blir mørkere og mer klumpete...og til slutt går det over i et par dager med mørk brun utflod.... Denne gangen er det annerledes. Dagen før ikm fikk jeg lys lys rosa utflod om morgenen. Ut over dagen ble utfloden helt normal igjen. Øynet et lite håp om at tr skulle holde seg borte. Dagen etter gjentok det seg seg på akkurat samme måte: lys lysrosa utflod om morgenen, og deretter vanlig utflod utover dagen. Men dagen etter ikm kom tr for fullt....friskt blod både den dagen og i dag....men istedet for å ha tr i 6 dager der siste dagene er mørkt blod og mørk utflod, har det bare stoppet å blø mer og mer....blodet blir bare mer og mer "vanet ut". Huff, sorry alle detaljer.... Noen som har opplevd noe liknende?? Skjønner ikke om dette er vanlig tr eller ikke, men har blødd såpass mye at tror ikke noen spire har klart å henge seg fast der inne....er vel bare kroppen som har en litt annerledes måte å oppføre seg på denne mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå