Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på disse som etter de slutta og røyke ble fanatiske anti-røykere med forakt for de som røyker.

Ligger det en bitterhet i grunn skal tro? At de fortsatt savner røyken, og hater de som fortsatt røyker, nettop forde de unner seg denne gleden, denne gleden som eks-røykerne har gitt opp?

At de må bevege seg helt ut på ytterkanten for å overbevise seg selv om at de hater røyk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er blitt en fanatisk ikke-røyker, men jeg forakter ikke de som fortsatt røyker. Jeg savner ikke røyken, men blir fysisk uvel av røyklukt. Kan begynne å brekke meg hvis folk som lukter røyk er i nærheten. Det er faktisk veldig plagsomt, og overraskende, var storrøyker i mange år.

Skrevet

Men da er du heller ikke en av de jeg tenker på...

Skrevet

Jeg blir irritert på de som røyker slik at jeg må lukte det på grunn av at jeg blir dårlig av det.

Jeg kan best sammenligne det med at etter jeg i oppveksten måtte bruke mye penicilin på grunn av veldig mange halsbetennelser ble jeg etter å ha fjernet mandlene og ikke brukt penicilin på noen år alergisk mot det og må holde meg helt unna det ellers kan jeg hovne så mye opp i svelget at jeg kan kveles.

Ellers er det vel slik at røyk lukter dritt og vi som har røykt selv vet det så inderlig godt og er overlykkelig å være kvitt den dårlige vanen og ikke vil ha noe med det å gjøre lenger.

Overhode ikke misunerlig på de som enda røyker.

Hilsen eks røyker på 5.året:o)

Skrevet

Jeg er en x røyker.. til tider savner jeg røyken..

men klarer å holde meg borte....

jeg har ikke noe i mot at folk røyker.. men det ser bare helt jævlig ut. når gravide går med en røyk i kjeften.. eller når en sitter å røyker med baby i armene... det er ikke det vakreste synet.. i mine øyne.

men om de vil røyke så får de gjøre det..

jeg sluttet å røyke i grunnen pga min farfar døde av lungekreft forårsaket at røyking.

pappa har hatt kreft.

farmor har stor hjertesvikt..

så jeg vil gjøre det jeg kan for å ikke ende opp med det..

og røyk er jo en stor faktor, som en kan gjøre noe med..

Skrevet

føler jeg kan sammenlikne meg med deg 23:39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...