Gjest Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Med løver og navn? Er på leiting etter en fin løve tatovering til min mann, og jeg vil ha barna sine navn tatovert.. Egentlig helst på arabisk, men siden jeg er blond innvendig finner jeg ikke noenting
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Isje da nåken som veit noe? Sitter veldig stor pris på om det er noen kan hjelpe meg
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 www.tatoveringsguiden.com Prøv å google. Da kommer det opp en del )
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 har jo googlet meg i hel på sider i dag men finner jo ingenting hehe blir tur på narvesen heller å kjøpe blad der *hehe*
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 Hehe.. Ja spørs om det kan være enklere da )
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Men du kan jo stikke innom en tatoveringssjappe og se litt. De har masse bilder av tattiser på veggene. Kanskje du finner det du ser etter? Du kan jo forklare dem hva du er ute etter, så klarer de helt sikkert å hoste opp noe bra!
Gjest Skrevet 19. juli 2008 #7 Skrevet 19. juli 2008 hvem som er flinkest i Bergen da? Har vært selv i gågaten, men det er mange år siden... Ingen som kan arabisk her inne? og kan tegne navnene på mine to søte små Fikk en hennatattis i egypt, men de klarte ikke å skrive navnet til datteren min rett :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå