Mammamor Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Har nå sittet med regelmessige kynnere i ca 2 timer.... med ca 6 min mellom hver, men de er ikke vonde bare som vanlige kynnere, samtidig er vesla i magen veldig aktiv og hikker. innimellom litt vondt i ryggen også, men ikke plagsomt....5 dager til termin. Er det vanlig med regelmessige kynnere?
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Hei... Tenker dette er begynnende rier jeg..trodde ikke kynnere skulle være regelmessig..min forrige fødsel startet i allefall slik du beskriver... Så vi får krysse fingrene da.... lykke til..
Mammamor Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2008 upps....vet ikke helt om jeg var helt klar for det nå.....selv om jeg har ventet og ventet og egentlig prøvd alle kjerringråd.... tror kanskje jeg skal ta meg et varmt bad og se om det skjer noe mer, det skal jo egentlig være beroligende, så hvis det fortsetter da er det kanskje noe på gang...?
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Ja, et bad er nok lurt:-) Lykke til...hold oss oppdatert på om noe skjer da...
Mammamor Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2008 Da har jeg ligget litt i badekaret, og de ble faktiskt litt kraftigere, men fortsatt ikke kjempevondt...tror jeg tar kvelden snart og prøver og vile litt, så får vi se hva som skjer:-)
Makko med to små gutter Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Hvordan går det med deg? - Jeg har ofte regelmessige kynnere, - med 5-7min mellomrom (hatt det i over 4uker nå), ingen baby har kommet. Har det slik nesten hver kveld, men roer seg når jeg sover...
Mammamor Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2008 Heisann roet seg her også...godt å sove litt. Men kjenner at det begynner og skje litt forandringer her, litt modning regner jeg med...er liksom ubehagelig i ryggen nesten hele tiden, stråler nedover i bena når jeg reiser meg opp, + at hver gang jeg må tisse nå så kommer det masse ( er vant til at jeg løper på do hele tiden og det bare kommer litt). kjenner også masse nedpress samt stikkinger. Og fortsatt veeldig mye liv:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå