Banshee Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Planla tur vekk for meg og sambo i dag siden vi har barnefri og vi ikke har vært på en eneste tur alene verken før i sommer eller noen gang. Han har vært på seiltur tidligere i sommer og han jobber mye vekke, så han kommer seg ut av huset og får forandring. Jeg er den som sitter hjemme med datteren min (ja, han er ikke faren) og kommer meg ingen vei. Hele planleggingen av tur og det som jeg tenkte skulle være spontant og kjekt endte med første diskusjonen vår noensinne. Så nå har jeg vært gjennom timesvis med gråting der han 98% av tiden bare lå på sofaen med armene i kors og kikket på meg der jeg hadde det vondt. Og så endte det hele kort fortalt med at jeg gav han en kjærlighetserklæring på hva jeg virkelig føler for han, fikk ikke noe svar tilbake i det hele tatt, jeg ble lei meg og begynte å gråte igjen og han sa nå legger jeg meg. Og det gjorde han tydeligvis med god samvittighet med, for den som sitter våken og lurer på om forholdet virkelig tåler slik behandling er meg. Beklager, men jeg har det bare så innmari vondt og jeg har ingen å prare med..
Northernlights Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Nå har jeg fått så mange klemmer i dag, at jeg gjerne gir 10 stykker til deg! =o/ kanskje han ber om unnskylding i morgen??
dåsa06 Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 *klem* gå og stell deg litt, stæsje litt osv, og gå deg en tur ut, evt kjør en tur og se på livet, dersom det er noe liv å se på der du bor, kos deg litt, kjøp noe godis f.eks. nyt frikvelden din og vis ham at du kan kose deg uten ham! men skriv en lapp/et brev til ham, (dersom han sover altså, hvis ikke kan du jo si det til ham istedet;-)) så han ikke blir redd for deg tross alt...
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Menner er noen tullinger. I morgen har han nok mørnet litt og ber deg om unnskyldning. Selv mannen min etter 10 år sammen og flerfoldige barn, blir helt satt ut av diskusjoner og grining og klarer ikke stokke om tankene og følelsene sine før han har sovet på det. Klemmer på deg=) Dette går bra, legg deg du også, alt er bedre i morgen. Jeg lover=)
Misti Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 ingen god følelse.. Sender tusen milioner klemmer.....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Hvordan i all verden gikk det til at det ble diskusjon av en sånn koselig plan da? Stor klem fra
Banshee Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 Enten ble turen for dyr syntes han med et par tusen i hotell (og nå har vi ca 70 000 brutto inn i måneden og han var på seiltur til færøyene og shetland uten meg i juni!) eller så var det ille at jeg ikke ville kjøre stykket det var med bil å kjøre. Jeg prøvde å forklare at jeg hadde hodepine og ikke liker å kjøre i tett ferietrafikk. Da var det med ille, da fikk jeg rett og slett beskjed om at det ikke ble tur. Så da endte jeg med dårlig samvittighet for at jeg sa nei til å kjøre og når jeg da hadde vondt av den grunn kunne han plutselig kjøre og da tenkte jeg bare at denne turen blir aldri bra, det vil bare bli skurring hele veien og all den gode meningen jeg hadde med at vi skulle få en hyggelig avveksling følte jeg forsvant der jeg satt og grein og han bare overså det hele. Så var det ille at jeg ville ha meg en tur ut av huset når kvelden kom siden det ikke ble noen tur, så da endte det opp med at jeg ble sittende her ikveld igjen da. Trodde jeg ville ha litt mer igjen for det vel og merke enn en følelse av at kanskje det bare er jeg som føler det så sterkt for han og ikke omvendt. Han er for meg verdens herligste, det er vel derfor det gjør så vondt nå også..for jeg trodde ikke han kunne være så kald mot meg at han legger seg fremfor å ordne opp oss i mellom når jeg sier at om vi ikke ordner opp slik at jeg skjønner hvor du står så klarer jeg ikke dette. Rotete skrevet hele røkla mi, men jeg er rotete i hodet nå også
Gjest Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Jeg sender deg en stor klem. Fikk vondt av deg nå
Banshee Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. juli 2008 Tusen takk for klemmer. Det hjelper å vite at noen orker å bry seg litt med ei som er litt sutrete og frynsete i kantene som meg nå.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. juli 2008 #11 Skrevet 18. juli 2008 Fy flate. Skikkelig ufølsomt av ham. Håper han kommer med en god unnskyldning i morgen, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå