Gå til innhold

Graviditet og MA, trenger svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk diagnosen MA mandag 30 juni var 9+1, fikk utskrapning. Legen sa at vi burde vente 3 sykluser før vi prøver igjen, mest p.g.a det psykiske. Andre her som har opplevd ma å prøvd på nytt med engang?

Tror ikke sjanse er mindre for å lyktes hvis vi prøver på nytt nå, men er usikker på om jeg ennå har hcg i kroppen og om hormonbalansen har stabilisert seg.

Vi har ikke lyst å begynne med prevensjon nå, iallefall ikke p piller eller andre prevensjons midler som kan gjøre at det tar tid når vi skal prøve igjen og kondom er ikke akkurat favoritten..men må man så må man...

Håper på svar!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var trist lesning. Jeg hadde MA da jeg var omtrent like langt p åvei som deg og vi startet prøvingen med en gang. Vet at mine HCG verdier hang litt i. Var over 100 ca 3 uker etter tablettkuren. Jeg la akkurat inn et svar til Obsideisann som kanskje er litt svar på ditt spørsmål

Skrevet

Kjære deg. Hvis du leser svaret som jeg akkurat har gitt til ei som hadde ma i dag (husker ikke overskriften i farten), men der har jeg skrevet noe om akkurat det du spør om.

Skrevet

Takk for svar. Hvor finner jeg det forumet "vi som har mistet"?

Skrevet

Hei igjen! Bare bla deg ned på forum-siden og velg "vi har mistet vår baby" du finner både den og "mistet, gravid på nytt"

Skrevet

sjekk ufrivillig abort..."vi har mistet vår baby" er mer et forum for de som mistet lang ut i svangerskapet!

Jeg har også hatt Ma i uke 10.. fikk også beskjed om å vente en mens.. på grunn av at det da ble lettere å regne ut termin!...

Vi begynte ikke på prevansjon igjen... begynte å prøve med en gang.. men har fortsatt ikke klaffet for oss!

Skrevet

fikk påvist en MA i går og fikk samtidlig en utskrapning..

legen sa at vi burde vente iallfall en normal mens før vi prøvde igjen,

visst vi var klar for det da..

vi tenkte at vi bare skulle bruke kondomer nå i mellomtiden,selv om det ikke er noe soleklar favoritt..(jeg som misliker de mest)

orker ikke begynne på p-piller.

(selv om jenta vår på 2 satt på første pp etter pilleslutt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...