Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #1 Skrevet 18. juli 2008 Skal kjøpe oss en liten ekstrabil. Yaris, Corsa eller noe slikt. Har to barn så må jo ha seter. Den minste vil jeg helst ha bakovervendt fortsatt siden han bare er ett år, men er det mulig i så små biler? Foran regner jeg med at det går, men i utgangspunktet har jeg ikke lyst å ha barna foran i bilen. Dere som har små biler.. hvilke seter bruker dere og hvilken bil har dere?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. juli 2008 #2 Skrevet 18. juli 2008 Jeg hadde Polo men måtte selge den fordi det ble for trangt med bakovervendt sete. Snufs.. Hadde HTS sete..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #3 Skrevet 18. juli 2008 Faktisk er det mere plass i baksetet på mange av de små bilene enn i stasjonsvogner. Vi hadde en Opel astra og hadde bedre plass i baksetet til bakovervent sete der enn i nybilen som er en Peugot stasjonsvogn.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Når du velger en så bedriten bil når det kommer til sikkerhet skjønner jeg godt du må ha bakovervente seter. Her snakker vi virkelig om å ikke se skogen for bare trær. Dum dummere.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Er det meg HI du sikter til? Nå er det en stund siden jeg var her inne så mulig du aldri ser igjen dette innlegget da.. Men saken er at vi trenger en bil til og ser på bruktbiler som er 2-3 år gamle.. Det vil ikke jeg kalle drittbiler akuratt og små barn skal jo sitte bakovervendt uansett om bilen er god eller dårlig så sant det er mulig ihvertfall. Snakket ihvertfall med en bilselger og finner vi en bil som ikke har plass bak får minstemann sitte foran. Eneste er at jeg tror den største vil bli meget sjalu så det hadde vært kjekt å hatt begge barna bak egentlig.. men må man så må man... Men vi tittet på yaris/auris fra Toyota eller astra og bilene fra open var egentlig ganske romslige i forhold til Toyota sine.. selv om jeg liker de siste best..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Dette innlegget husker jeg. Er bilen kjøpt?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har en liten Chevrolet Matiz, og den er liten!!! Går fint med bakovervendt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå